Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) روز سه شنبه به رژیم صهیونیستی و متحدانش درباره تعلل و تاخیر در شکستن حلقه محاصره غزه و پایبند نبودن آنها به اقدامات برای رفع محاصره و کارشکنکی ها در روند بازسازی غزه هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، حماس در بیانیه‌ای خبری پس از نشست گروه‌های فلسطینی در حضور «یحیی السنوار» رئیس این جنبش گفت: ما به هموطنان مقاوم خود در قدس اشغالی و در محله‌های آن به خصوص محله الشیخ جراح درود می‌فرستیم که روزانه برای دفاع از خاک خود با صهیونیست‌ها درگیر هستند و جانفشانی‌های زیادی نشان دادند  و همچنین بر مدافعان مسجد الاقصی درود می‌فرستیم و تاکید می‌کنیم که ما به هر قیمتی مدافع قدس باقی خواهیم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: ما به جوانان انقلابی در کرانه باختری اشغالی و به خصوص قهرمانان خشم شبانه درود می‌فرستیم که واقعیت جدیدی را علیه شهرک‌سازی و شهرک‌نشینان تحمیل کردند و از آنها می‌خواهیم نقاط درگیری با دشمن را بیشتر کنند تا شامل همه صهیونیست‌ها در کرانه باختری شود.

حماس تاکید کرد: ملت بزرگ ما و مقاومت قهرمان ما هرگز سکوت نخواهند کرد. ما برای همه گزینه‌ها آماده‌ایم و با هر وسیله‌ای مقاومت خواهیم کرد و دشمن در سیاست باج خواهی موفق نخواهد شد.

این جنبش در پایان گفت: ما فشار بر ملت خود را نمی‌پذیریم و نمی‌گذاریم پرونده‌ها با هم خلط شوند. اسرا در مقابل اسرا آزاد می‌شوند. ملت ما آماده به چالش کشیدن دشمن و تحمیل معادلات بیش‌تر است.

رژیم صهیونیستی اصرار دارد موضوع رفع محاصره غزه برای بازسازی این منطقه را که از جمله شروط آتش‌بس اخیر بوده است، با قضیه اسارت نظامیان صهیونیست در غزه مرتبط کرده و آنها را در قبال رفع محاصره آزاد کند.

کد خبر 609550 برچسب‌ها رژيم صهيونيستى فلسطین - حماس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رژيم صهيونيستى فلسطین حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم

سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس می‌گوید که فشار آمریکا بر این جنبش «هیچ ارزشی ندارد» و تاکید کرد هرگونه توافق برای آزادی اسرای صهیونیست باید شامل پایان دادن به جنگ غزه و آتش‌بس دائمی باشد.

به گزارش رویترز، ساعاتی پیش آمریکا به همراه ۱۷ کشور دیگر در بیانیه‌ای مشترک از حماس خواستند که توافق آتش‌بس را بپذیرد. یک مقام ارشد دولت جو بایدن در این خصوص مدعی شد که یک توافق آتش‌بس روی میز است و اکثر درخواست‌های حماس مثل بازگشت آوارگان به خانه‌های خود و برقراری آتش‌بس فوری و طولانی مدت را فراهم می‌کند. 

در طول بیش از ۲۰۰ روز جنگ در غزه، آتش‌بس فقط به مدت یک هفته برقرار شده است. طی این آتش‌بس که در ماه نوامبر اعلام شد، حماس بیش از ۱۰۰ اسیر صهیونیست را با حدود سه برابر اسرای فلسطینی مبادله کرد.

حماس از پایان ژانویه چارچوب جدیدی برای توافق مطرح کرده که شامل بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود در شمال غزه و دائمی بودن آتش‌بس است. حماس همچنین به ارتش صهیونیست هشدار داده تمامی نیرو‌های خود را از نوار غزه خارج کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پیام دیگر حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا به اراضی اشغالی می‌رود
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شود
  • فیلم| لحظه محاصره بن‌گویر درمیان معترضان صهیونیست
  • (ویدیو) محاصره بن‌گویر درمیان معترضان صهیونیست
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا