Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیجی بوفون گفت طبیعی است که با سطح 23 سالگی اش متفاوت است و اگر چنین چیزی نبود، نگران کننده می شد. او گفت در برخورد با هوادارانی که از پیوستنش به یوونتوس ناراحت بوده اند، سعی می کند احترام را به دست آورد. 

جانلوئیجی بوفون در سن 43 سالگی تصمیم گرفت قراردادی 2 ساله با پارما امضا کند؛ باشگاهی که در سال 1995 برای اولین بار در سری آ به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در کنفرانس خبری در مورد تصمیمش گفت:

تنها پیامی که می خواستم با این تصمیم بفرستم، برای خودم بود نه کس دیگری. من خودم را می شناسم و می دانم اگر احساسم درگیر نباشم، نمایش خوبی ندارم. برای سه هفته گزینه هایم را بررسی کردم تا آنکه یک روز مثل یک عطسه، این تصمیم به سراغم آمد. به همسرم زنگ زدم و گفتم ما قرار است به پارما برویم. او انتظار چنین چیزی را نداشت اما به من و احساسم اعتماد کرد. 

مربی فصل آینده بوفون در پارما انزو مارسکا است که 2 سال از بوفون کوچکتر است و با او در یوونتوس هم تیمی بوده است:

دو یا سه بار با انزو صحبت کرده ایم اما بیش از هر چیز صحبت ها در مورد تاکتیک بوده است. فکر می کنم من هنوز دروازه بان خوبی هستم؛ اگر تمام تمرکز و حواسم را بگذارم دروازه بان خوبی هستم و در غیر این صورت خجالت آور می شوم! پارما برای چالش نهایی من تصمیم مناسبی بود. طبیعتا جیجی 23 ساله با 43 ساله متفاوت است. در واقع اگر متفاوت نبود، نگران کننده می شد! طی این سال ها شخصیت گستاخ جوانی و شوخ طبعی خودم را تحت کنترل در آورده ام اما هنوز مثل بنزین آن را مصرف می کنم! به این رویاپردازی جوانی نیاز دارم تا بتوانم ادامه دهم. 

اما بعضی از هواداران پارما استقبال چندان گرمی از بوفون به عمل نیاوردند و در بنر خود، به خاطر پیوستن او به یوونتوس در سال 2001 او را "مزدور" خواندند. 

هر زمان به اینجا بازگشتم، تحت تاثیر استقبال گرم هواداران قرار گرفتم. در تمام این سال ها از پارما با شکوه و نیکی یاد کردم. البته که متنفرم در یک باشگاه چهره ای تفرقه اندازه باشم، در چنین حالتی ناپدید می شوم. احترام، عشق و تحسین، همه این ها چیزهایی هستند که باید آنها را به دست آورید. 

این دومین فصل بوفون در سری بی خواهد بود. او به طور معروفی در فصل 2006-2007 پس از عنوان بهترین دروازه بان جهان و قهرمانی جهان با ایتالیا حاضر شد با یوونتوس به سری بی برود. چطور حاضر شدید آن سال و امسال بازی در سری بی را انتخاب کنید؟

من سال 2006 یووه را انتخاب کردم، نه بازی در سری بی را. من امسال پارما را انتخاب کردم نه سری بی را. توپ هنوز گرد است. هنوز پیروزی ها 3 امتیاز ارزش دارند و هر تیمی کمترین گل را دریافت کند، راهی سری آ می شود. هنوز از فوتبال بازی کردن لذت می برم و تا زمانی که این اشتیاق را دارم، ادامه می دهم. 

یادم می آید سال 2006 برای ما خیلی زمانبر بود تا با ذهنیت جدید حضور در سری بی وفق پیدا کنیم و ابتدا چند بار به تساوی رسیدیم. از آن درس گرفتم و حالا می دانم که قرار است وارد چه چیزی شوم. حضور در سری بی مستلزم داشتن فروتنی و اراده و انگیزه است. بعضی ها که مدام در مورد مخالفت با برگزاری سوپرلیگ نطق می کنند، از من می پرسند چرا به سری بی می روی؟ زیرا فوتبال برای من یعنی چالش و احساساتم. 

بازگشت به پارما یک دلیل شخصی دیگر هم برای بوفون دارد:

وقتی چنین تصمیمی گرفتم، دیگر دلیلش این بود که یک نسل کاملا جدید می توانند بگویند دیدند که بوفون برای تیم محبوبشان بازی کرد و این برای من خیلی ارزش دارد. بچه های من نمی دانند من در پارما چطور بودم و این شهر و باشگاه چه چیزهایی به من داده است و این نابودم می کند. من به عنوان یک پدر، می خواستم این تجربه را به فرزندان و همسرم منتقل کنم و بهترین کار این بود که به اینجا برگردم. بنابراین می توانند کاملا دست اول آن را حس کنند. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس صادق ورمزیار در طرفداری: عابدزاده سلطان اذیت کردن مهاجم بود؛ به الدعایه راحت تر پنالتی زدم! حسین شمس در طرفداری: بهروز وثوقی اسطوره ما بود، امیدوارم او هم به ایران برگردد تعجب مدیران پرسپولیس از صحبت های نورالهی برابری مسی با رکورد بیشترین بازی ملی آررژانتین ضربه کاشته تیری آنری در تمرینات بلژیک با پای چپ و واکنش لوکاکو و دی بروین / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سری بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد