Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@08:22:21 GMT

رهایی قاتل از طناب دار به واسطه امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۷۰۷۵

رهایی قاتل از طناب دار به واسطه امام رضا(ع)

به برکت حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان سربیشه و وساطت خدام حامل پرچم حرم مطهر رضوی، زندانی محکوم به اعدام از طناب دار رهایی یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، کاروان زیرسایه خورشید همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام رضا(ع) میهمان مردم شهرستان سربیشه بودند و عطر محبت رضوی را برای مردم این خطه به ارمغان بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم متدین و ولایتمدار سربیشه که از ساعاتی قبل منتظر حضور خدام رضوی بودند با دود کردن اسپند و صلوات فرستادن به استقبال خدام حرم رضوی آمدند. خدام با مداحی و مولودی خوانی در رثای امام هشتم (ع) معنویت و عطر محبت رضوی را به آنها هدیه دادند.

 

حجت الاسلام «احمد نجمی پور»، امام جمعه سربیشه با بیان سیره و کرامت امام رضا(ع)، ایشان را امام رئوف خواند و حرم امام هشتم را قبله حاجات دانست.

 

همچنین حجت الاسلام «مصطفی موحدیان»، مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز در میان مردم سربیشه گفت: ولایت در دین جایگاه بالایی دارد و با حضور باشکوه در انتخابات دوستان خود در ایران اسلامی را شاد کردید.

 

موحدیان ادامه داد: امام رضا(ع) فرمودند هر کس خود را از ما بداند ولی اطاعت خدا نکند از ما نیست لذا اینکه به فرمایش رهبری لبیک گفتید و با بصیرت و تشخیص دقیق در انتخابات شرکت کردید به مصداق امر امام رضا(ع) شده اید.

 

وی تصریح کرد: وقتی که گناه و معصیت در زندگی ما وجود نداشته باشد تمام ابعاد زندگی ما امام رضایی می شود.

 

در ادامه به برکت حضور کاروان زیر سایه خورشید در سربیشه و وساطت خدام حامل پرچم مطهر رضوی یک از زندانیان که به جرم قتل به قصاص محکوم شده بود از طناب دار رهایی یافت.

 

خدام حرم رضوی در ادامه برنامه های خود در سربیشه با خانواده بیمار سرطانی دیدار کردند و برای زیارت و دیدار با مردم به امامزاده بی بی زینب خاتون(س) رفتند و در پایان هر برنامه بسته های تبرکی حرم رضوی میان مردم توزیع شد.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: رهایی از قصاص سفر خادمان رضوی شهرستان سربیشه خراسان جنوبي امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، منیزیت در تولید لاستیک مصنوعی، کفپوش‌ها و جواهرسازی استفاده می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود