Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-پلیس پیشگیری تهران با همکاری سازمان برق تهران بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز ایران در یک کارخانه متروکه در غرب تهران کشف شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در همین زمینه:

 تولیدکنندگان رمز ارز به اندازه نصف تهران، برق مصرف می‌کنند

برچسب ها: رمز ارز کشف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رمز ارز کشف رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد

علی جورابلو مدیر جهاد کشاورزی گرمسار گفت: در بیشتر از ۸۰۰ هکتار از اراضی شهرستان گرمسار اکنون عملیات کشاورزی حفاظتی شامل کم‌خاک‌ورزی و بی خاک‌ورزی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: طبق برنامه پیش بینی می‌شود سطح خاک‌ورزی حفاظتی در این شهرستان در سال‌های آتی افزایش پیدا کند و به بیش از یکهزار هکتار برسد.

وی گفت: افزایش رطوبت ذخیره شده در خاک مهم‌ترین عامل تولید درمناطق خشک وکم‌بارش است و باقی ماندن بقایای گیاهی بر روی سطح خاک و همچنین افزایش مواد آلی خاک، کاهش نیروی کار و انرژی و هزینه‌های سرمایه‌گذاری از مهمترین مزایای خاک ورزی حفاظتی است.

این مسئول بیان کرد که کاهش تردد ادوات خاک ورزی در مزرعه و صدمه کمتر ساختمان خاک از مزایای اجرای خاک ورزی حفاظتی است. در خاک ورزی مرسوم ۶ تا هفت بار تردد در مزرعه برای کشت، علاوه بر تخریب ساختمان خاک هزینه بسیاری دارد و این در حالی است که در خاک‌ورزی حفاظتی رایج در گرمسار فقط ۲ یا حداکثر سه بار ادوات خاک ورزی به سطح مزرعه می‌روند.

مدیر جهاد کشاورزی گرمسار افزود: کشت محصول در بقایای گیاهی سال قبل با دستگاه‌های مستقیم کار، حذف شخم عمیق در خاک و جایگزینی شخم سبک و استفاده از ادوات کم‌خاکورزی از روش‌های متداول خاک‌ورزی حفاظتی توصیه شده به کشاورزان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد