Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحسن حمزه‌لو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی یک سال گذشته تاکنون حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی این استان با اجرای احکام قطعی رفع تصرف شد و به حال عادی بازگشت.

وی ادامه داد: در اجرای احکام قطعی این اداره کل رشد ۲۹۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن شاهد هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در این مدت همچنین ۴۴ هکتار از  اراضی رفع تصرف فوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه‌لو اضافه کرد: ارزش ریالی احکام فوری رفع تصرف شده نیز یک‌هزار میلیارد ریال برآورده شده که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن رشد ۵۰۶ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان‌غربی از سال ۱۳۹۵ در ۱۴ شهرستان استان تشکیل شده و حدود ۵۰ نفر در این بخش فعالیت و اوضاع اراضی را رصد می‌کنند.

وی افزود : جلوگیری از هرگونه اختلال، تصرف، تجاوز، ایجاد مزاحمت، ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و برخورد با متخلفان و معرفی آنها به مراجع قضایی از وظایف مهم این یگان حفاظت است.

۱۶ هزار و ۲۵۳ اراضی ملی قابل حفاظت در آذربایجان‌غربی وجود دارد که حفاظت و صیانت از این میزان اراضی به یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان‌غربی تحویل داده شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه تغییر کاربری اراضی تصرف اراضی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی ارومیه تغییر کاربری اراضی تصرف اراضی آذربایجان غربی رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس

به گزارش خبرآنلاین از برترین ها، تصویر غم‌انگیزی در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که بسیار مردم ایران را ناراحت کرده است.

کاربری با انتشار این تصویر در توییتر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراش است را فاش کرد و نوشت: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902060

دیگر خبرها

  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال + عکس
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم
  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری