Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:32:20 GMT

اصناف، پیشگامان تحقق اقتصاد مقاومتی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۷۵۶۸

اصناف، پیشگامان تحقق اقتصاد مقاومتی

ایسنا/ایلام دکتر محمد نوذری در پیامی به شرح زیر روز اصناف را گرامی داشت.

اصناف، یکی از مهمترین و بزرگترین بخش های نظام اقتصادی کشور به شمار می ‌روند که بخش اعظمی از نظام تولید، توزیع و خدمات کشور را به خود اختصاص داده ‌است. 

بنابراین، روز ملی اصناف فرصت مغتنمی برای یادآوری و ارج نهادن به تلاش ها و ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی مجاهدان عرصه اعتلا و شکوفایی اقتصادی کشور است که به عنوان مجریان اهداف متعالی و بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینان موثر در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی، نامی نیک و کارنامه ای درخشان از خود برجای گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرواضح است شکوفایی اقتصاد، رونق و جهش تولید و به تبع آن بهبود وضعیت اشتغال و کسب و کار و در نهایت پیمودن مسیر توسعه پایدار نیازمند توجه بیش از پیش به اصناف و بازاریان و تدوین برنامه و راهبردی اصولی برای عبور از تنگناهای اقتصادی و تحریم‌ های ظالمانه استکبار جهانی و شرایط کرونایی است.

با این حال همراهی و همکاری خوب اصناف و بازاریان استان ایلام در ادوار مختلف به ویژه در این شرایط سخت تحریمی و کرونایی، شایسته تقدیر و البته نیازمند استمرار است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام، یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف و بازاریان را گرامی داشته و روز ملی اصناف را به همه تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و زحمتکش، در راستای رفع موانع و کمک به حوزه تولید، ایجاد اشتغال و همچنین ارتقا فضای کسب و کار تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان