Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:31:36 GMT

آیا قیمت مرغ در کاشان افزایش یافته است؟

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۷۵۹۳

آیا قیمت مرغ در کاشان افزایش یافته است؟

گروه استان‌‌ها- چند نرخی بودن قیمت مرغ و افزایش قیمت موجب نارضایتی شهروندان شده است که مسئولان باید رسیدگی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان، موضوع مرغ در سبد خانوارهای ایرانی در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد د بر همین اساس لازم است که این محصول با تمهیدات پیش‌بینی شده باید با قسمتی مناسب به دست مصرف‌کننده برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه با بی‌تدبیری مسئولان به ویژه دولت در این زمینه شاهد افزایش قیمت مرغ، صف‌های خرید و بی تدبیری در این زمینه بودیم و از این رو پس از گذشت روزها از تشکیل صف مرغ و نارضایتی مردم شرایط به نسبت بهبود پیدا کرد.

این موضوع به عدم تامین ارز در خرید نهاده‌های دامی برمی‌گردد که بانک مرکزی در این زمینه به خوبی عمل نکرده و موجب کمبود نهاده‌های دامی شد و همین موضوع موجب افزایش قیمت مرغ و عدم جوجه‌ریزی مرغدار شده است.

چند روزی است که شهروندان کاشانی از افزایش قیمت مرغ در کاشان گله دارند و انگار قیمت مرغ مجددا و بدون اطلاع قبلی افزایش پیدا کرده است و این موضوع موجب نارضایتی شهروندان شده است.

حسین یکی از شهروندان کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه قسمت مرغ در همه جای کاشان یکسان نیست، اظهار داشت: هر صنفی برای خود قیمتی ارائه می‌کند در حالی که مسئولان تاکید دارند قیمت مرغ باید 24900 اما اینطور نیست.

شناسایی چالش‌های تولید مرغ لاین در ستاد زیست فناوریبزرگترین شرکت زنجیره تولید مرغ در استان همدان ساخته می‌شودطرح ملی پرورش مرغ بومی خانگی در تعاونی های روستایی کشور اجرا می‌شود

این شهروند کاشانی با بیان اینکه بخش نظارت بر صنوف لازم است تدابیری بیندیشند، افزود: نباید برای خرید مرغ صنوف مختلف را سر رد تا هر کدام ارزان تر می‌دهند از آن خرید کنند؛ این موضوع اعتماد عمومی را از بین می‌برد.

رضا دیگر شهروند کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان با بیان اینکه قیمت مرغ از ثبات نسبی برخوردار است، افزود: متاسفانه این ثبات نسبی با تفاوت قیمت در مغازه های مختلف همخوانی ندارد و از این رو باید تدابیری اندیشیده.

این شهروند کاشانی با بیان اینکه لازم است در راستای نظارت بر اصناف تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند، افزود: چند نرخی بودن قیمت مرغ در کاشان موجب سردرگمی شهروندان می‌شود و از این رو لازم است تا مسئولان اقدامات مقتضی را انجام دهند.

رئیس اتحادیه مواد پروتئینی در کاشان اما در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به علل افزایش قیمت مرغ در ماه‌های اخیر در کشور و به تبع آن در کاشان اظهار داشت: قیمت مرغ به صورت مصوب 24900 تومان است و بر همین اساس در تمامی واحدها باید به این قیمت به فروش برسد.

نادری با بیان اینکه تیکه کردن مرغ ممنوع است، افزود: تنها یک صنف در کاشان اجازه تیکه کردن مرغ را دارد و مرغ آزاد نیز با نرخ هرکیلو 35هزار تومان ارائه می‌شود تا به تنظیم بازار کمک کند.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد افزایش قیمت مرغ قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریایی شمال امروز با ۴۹ سنت معادل ۰.۵۵ درصد افزایش به ۸۹ دلار و ۵۰ سنت رسید.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، تنش‌های خاورمیانه قیمت نفت را افزایش داده، اما بالا رفتن ارزش دلار و نرخ تورم در آمریکا احتمال کاهش زود هنگام نرخ بهره را پایین آورده و مانع بالا رفتن بیش از حد قیمت نفت شده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریایی شمال امروز با ۴۹ سنت معادل ۰.۵۵ درصد افزایش به ۸۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۲۸ سنت معادل ۰.۳۴ درصد افزایش، ۸۳ دلار و ۸۵ سنت معامله می‌شود.

نگرانی در مورد عرضه نفت در ادامه تنش‌های خاورمیانه از قیمت آن حمایت می‌کند.

بنجامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت هرگونه حکمی از سوی دیوان کیفری بین المللی که در حال تحقیق در مورد حمله هفتم اکتبر حماس به رژیم صهیونیستی و حمله این رژیم به غزه است، هیچ تاثیری بر اقدامات این رژیم ندارد، اما می‌تواند عواقب خطرناکی داشته باشد.

رژیم صهیونیستی حمله به رفح را در روز پنج شنبه و علی رغم هشدار متحدانش در مورد تلفات بالا در این منطقه آغاز کرد.

تحلیلگران عقیده دارند این عوامل ژئوپلیتیکی تاثیر تورم بالا را خنثی کرده و از قیمت نفت حمایت می‌کند.

اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز گذشته منتشر شد نشان داد تورم در این کشور در ۱۲ ماه منتهی به ماه مارس، ۲.۷ درصد افزایش داشته که بالاتر از هدف بانک مرکزی این کشور است.

انتظار می‌رود فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را در اجلاس خود در هفته آینده ثابت نگه دارد.

این اطلاعات اقتصادی نشان می‌دهد نباید به این زودی‌ها منتظر پایین آمدن نرخ بهره بود.

در این بین، ارزش دلار به بالاترین رقم در برابر ین طی ۳۴ سال گذشته رسیده که یکی از دلایل آن بالا رفتن نرخ تورم بوده است.

از طرف دیگر، هیثم القیس، دبیرکل اوپک گفت پایان نفت به این زودی‌ها فرا نمی‌رسد. سرعت تقاضا برای انرژی تا حدی است که انرژی‌های جایگزین نمی‌توانند جای نفت را بگیرند؛ بنابراین تمرکز باید بر کاهش تولید گاز‌های گلخانه‌ای باشد نه استفاده از نفت.

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • برنت ۸۹ دلار و ۵۰ سنت شد
  • نفت در مدار رشد؟
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • مبارزات آیت الله کاشانی علیه رژیم صهیونیستی + موشن گرافیک