Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش: فوق العاده ویژه فرهنگیان، به ویژه معلمان، بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی، از مراجع ذی صلاح تعیین و برقرار شده است.

به گزارش برنا؛ محمد باقر نوبخت در این نامه یادآور شد: در ارتباط مجازی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ برخی از فرهنگیان محترم گلایه کردند، فوق‌العاده ویژه ناقص اجرا شده است؛ لذا تأکید شد؛ باید به طور کامل اجرا شود که با عنایت به نامه ارسالی آن وزارتخانه، فوق‌العاده ویژه فرهنگیان، به ویژه معلمان، بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی، از مراجع ذی‌صلاح تعیین و برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در استمرار جبران بخشی از خدمات فرهنگیان برای سال ۱۴۰۰ در قالب اجرای نظام رتبه بندی معلمان تأمین اعتبار شده است که پس از تصویب مجلس شورای اسلامی از یکم فروردین ۱۴۰۰ قابل پرداخت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی فرهنگیان معلمان محمدباقر نوبخت فوق العاده ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه اراک، اظهار کرد: بخش تولید در شرایط تحریم‌های ظالمانه با همت مضاعف کارگران دلسوز و زحمتکش سرپا است و توجه رهبر معظم انقلاب به تولید، نشان از اهمیت تلاش مضاعف برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

وی تاکید کرد: کارگران همواره در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمن در جنگ اقتصادی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تولید به صورت جهادی نقش آفرینی کرده‌اند.

امام جمعه اراک از کارگران به عنوان سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی یاد کرد و گفت: این قشر زحمتکش برای رونق و جهش تولید از خودگذشتگی و ایثار کردند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکردند که جای تقدیر دارد.

تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت بزرگداشت روز معلم گفت: تربیت نیروی انسانی خلاق، توانمند، باتقوا و کارآفرین رسالت خطیر معلمان در نظام جمهوری اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: همانگونه که رسالت انبیای الهی بویژه حضرت محمد (ص)، ترویج مکارم اخلاقی در جامعه بود، معلمان نیز چنین رسالتی دارند و همه باید قدردان زحمات این قشر از جامعه باشند.

وی تاکید کرد: منزلت والای حرفه مقدس معلمی درآموزه‌های اسلامی مورد تاکید ویژه است و تکریم معلم و افرادی که در تعلیم و تربیت انسان نقش اساسی دارند باید در میان همه اقشار جامعه نهادینه شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه آموزش بزرگترین نقش را در توسعه فرهنگی جامعه ایفا می‌کند، اظهار کرد: نقش معلمان، طلاب حوزه‌های علمیه و اساتید دانشگاه در این فرآیند بسیار کلیدی و حساس است.

امام جمعه اراک با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری افزود: این استاد فرزانه، نمونه یک معلم فداکار و پرتلاش بود که برای ترویج مکارم اخلاقی و اسلامی در جامعه تمام تلاش خود را بکار گرفته بود.

نقش ویژه شوراها در توسعه و عمران شهرها

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته شوراها گفت: شوراها باید در توسعه و عمران شهرها تلاش ویژه ای داشته باشند و در کاهش هزینه‌های مردم به ویژه بخش مسکن گام‌های مؤثری بردارند و زمینه رضایتمندی مردم را افزایش دهند.

کد خبر 6089194

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • ویژه نامه جام جم البرز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد