Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «خالد البطش» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که جریان مقاومت، از ملت این کشور حمایت خواهد کرد.

خبرگزاری «صفا» به نقل از البطش گزارش داد، مقاومت فلسطین به شکست محاصره غزه، کاهش مشکلات شهروندان نوار غزه، حمایت از قدس و مقدسات و پایبندی به اصول متعهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم فراهم کردن مایحتاج مردم فسطین برای آغاز بازسازی، گفت که در نشست گروههای فلسطینی، در جریان فحوای نشست مسئولان حماس با هماهنگ کننده سازمان ملل قرار گرفته‌اند.

این رهبر جهاد تصریح کرد، این دیدار با مسئول سازمان ملل، فقط برای آزمایش ملت فلسطین بود؛ چرا که این سازمان، جانبداری کاملی از رژیم صهیونیستی دارد.

البطش خاطر نشان کرد، سازمان ملل از رهگذر ارسال پیام‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر لغو توافقات کاهش یا تشدید محاصره غزه، مخالفت با بازسازی و گره زدن آن به پرونده تبادل نظامیان صهیونیستِ در بند مقاومت فلسطین، جابنداری خود را از این رژیم نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید پرونده‌ها را از یکدیگر جدا کرد، جانبداری بین‌المللی از رژیم صهیونیست را محکوم کرد.

این رهبر جهاد اسلامی از سازمان ملل خواست که میانجی درستی باشد و از رژیم صهیونیستی نیز جانبداری نکند.

البطش بر موضعگیری ملت فلسطین علیه سازمان ملل تأکید کرد؛ زیرا این سازمان حاضر نشد رژیم صهیونیستی را به خاطر کشتار کودکان فلسطینی در فهرست ننگ قرار دارد.

وی بر این باور است که چنین اقداماتی، حمایت از رژیم صهیونیستی و سرپوشی برای تداوم جنایات این رژیم علیه مردم غزه، کرانه باختری و قدس است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ملت فلسطین رژیم صهیونیستی سازمان ملل رژیم صهیونیستی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبوع نظامی جمهوری اسلامی ایران، هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست

عضو هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی، با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: در عملیات وعده صادق نبوغ نظامی ما به کار آمد و هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، سلسله نشست‌های «جهاد تبیین» با موضوع جنگ شناختی و جنگ ترکیبی به‌همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول امروز برگزار شد.

دکتر سید نصیب‌الله دوستی‌مطلق عضو هیئت علمی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی با اشاره به طراحی بی‌نظیر عملیات غرورآفرین وعده صادق، گفت: شناسایی تمام لایه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی و عبور پهپادها و موشک‌ها از 12 لایه پدافندی و برخورد دقیق به هدف، محصول طراحی بی‌نقص اعجوبه‌های نظامی کشورمان بود.

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق نبوغ نظامی ما بکار آمد و هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد؛ افزود: این عملیات اثبات توان نظامی ایران بود و باید به این دارایی‌هایی که در حوزه دفاع و امنیت داریم افتخار کرد.

این استاد دانشگاه عالی دفاع ملی ادامه داد و گفت: خبرگان نظامی دنیا پیام این حمله را دریافت کردند و فهمیدند. در سال‌های آینده دیگران نیز به ابعاد این حمله پی خواهند برد؛ به‌گونه‌ای که جهان به قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم خواهد شد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان چرایی اینکه حمله از چند نقطه از داخل خاک ایران انجام شد؛ اظهار کرد: دشمن اهل محاسبه است و این تصور برای او پیش می‌آید که ایران از چند نقطه دیگر توان حمله دارد که ما از آن بی‌خبر هستیم؟ و همین تصور و انگاره توان تصمیم‌گیری طرف مقابل را به چالش کشیده و احتمال انجام عملیات متقابل را به صفر می‌رساند.

دوستی‌مطلق تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش در عملیات وعده صادق تمام توان پدافندی خود را به کار گرفتند و هیچ تکنولوژی نبود که داشته باشند و در این عملیات بدون استفاده بماند. لطف خدا شامل حال ما شد که توانستیم قدرت این مردم و نظام را و همچنین نبوغ فرزندان این انقلاب و این مرز و بوم را به رخ دنیا بکشیم و بار دیگر به آن‌ها اثبات کردیم که ما یک کشور مستقل هستیم و تحریم دیگر پاسخگو نیست. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • نبوع نظامی جمهوری اسلامی ایران، هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز در غزه به هیچ هدفی دست نیافته‌است
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند