Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دربسته اخبار انتظامی امروز می‌خوانیم:

اصناف گسترده‌ترین لایه تاثیر گذار جمعیتی در کشور هستند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اصناف بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین لایه تاثیر گذار جمعیتی در کشور هستند و در همه عرصه‌ها خوش درخشیدند و خدمات این عزیزان نیز قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالرضا ناظری در حاشیه همایش پلیس و اصناف که با حضور رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی در استان و به صورت ویدئو کنفرانس با شهرستان‌ها برگزار شد، اظهار داشت:اصناف در تولید حفظ و ارتقاء نظم و امنیت مخصوصا امنیت اجتماعی جامعه نقش بسیار موثری را دارند.

سردار ناظری گفت: بیش از ۱۱۲ هزار واحد صنفی در سطح استان کرمان به مردم خدمات می‌دهند و این عزیزان نقش بسیار ارزنده‌ای در پیشگیری اجتماعی از جرم و آسیب در سطح جامعه ایفا می‌کنند.

ترخیص ۳ هزار و ۸۸۰ خودرو توقیفی در استان کرمان با شرایط ویژه

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از اجرای طرح ترخیص فوق العاده خودرو‌های توقیفی در استان کرمان به مدت ۹۰ روز خبر داد.

سرهنگ امیر معین الدینی گفت: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در استفتائی که از ایشان به عمل آمده و حکم شرعی معظم له مبنی بر این که " وسائط نقلیه حکم امانت در اختیار ناجا را دارد و شایسته است مسئولان مربوطه مقرراتی را وضع کنند که در حفظ این وسائط کوتاهی نشود بر این اساس طرح ترخیص فوق العاده خودرو‌های توقیفی  تا ۲۸ مرداد امسال در سطح استان اجرا می‌شود.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان  با اشاره به اینکه این طرح شامل ۳ هزار و ۸۸۰ خودرویی است که در سطح استان توسط پلیس راه و راهور توقیف شده اند، افزود:خودرو‌هایی که بنا به دستور قضایی یا توسط سایر یگان‌های پلیس مانند پلیس آگاهی و مواد مخدر توقیف شده اند شامل این طرح نمی‌شوند و ابتدا خودرو باید از طریق آن مرجع رفع توقیف و سپس به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه شود.

سرهنگ معین الدینی بیان کرد:در این طرح، محاسبه هزینه حمل و پارکینگ بر اساس تعرفه سال ۱۳۹۴ است و امتیازاتی از جمله: فراهم کردن شرایط تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یکساله، ایجاد امکان ترخیص برای متقاضیان فاقد گواهینامه، ایجاد امکان ترخیص خودرو‌های فاقد بیمه نامه شخص، هماهنگی با شرکت‌های بیمه برای ایجاد امکان بخشودگی جریمه دیر کرد، تمدید و تقسیط هزینه بیمه، ترخیص خودرو با ارائه مدارک مالکیت توسط مالک یا وکیل قانونی وی در صورت نداشتن قبض پارکینگ، نداشتن الزام به تسویه عوارض شهرداری، طرح ترافیک و عوارض آزاد راهی در طول اجرای طرح در نظر گرفته شده است.

سرپرست پلیس راهور استان کرمان ضمن بیان اینکه جرائم خودرو‌هایی که در سن فرسودگی نباشند به مدت یک سال تقسیط می‌شود، بیان داشت:شهروندان  برای دریافت صورت حساب خود می‌توانند از طریق اپلیکیشن "پلیس من"با دانلود از کافه بازار اقدام کنند.

او در پایان با اشاره به اینکه این طرح شامل خودرو‌هایی است که تا پایان سال ۹۹ توقیف شده اند، بیان داشت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ در سراسر استان نسبت به انجام اقدامات مربوطه برای ترخیص خودروی خود اقدام و نیازی به مراجعه به واحد‌های پلیس راهور ندارند.

درگیری تکاوران با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر از درگیری تکاوران یگان ۱۱۶ شهرستان "کهنوج" با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر خبر داد و گفت: در این عملیات ۱۴۸ کیلو و ۸۲۰ گرم مواد افیونی کشف، ۲ قاچاقچی دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ مهدی توسنگ گفت: تکاوران یگان ۱۱۶ شهرستان "کهنوج" با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مسلح برای انتقال مقادیری مواد افیونی مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ۵ گروه از تکاروان با همکاری پلیس شهرستان "رابر" و پاسگاه "ساردوئیه" مسیر تردد قاچاقچیان را تحت کنترل خود قرار دادند و با مشاهده ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و "دوو" مربوط به قاچاقچیان به آنان دستور ایست دادند که سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ بدون درنگ به سمت ماموران تیراندازی کرد که با آتش پرحجم تکاوران، قاچاقچیان خودرو را رها و با استفاده از پوشش گیاهی منطقه از محل متواری شدند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به اینکه تکاوران همزمان ۲ نفر دیگر از قاچاقچیان که با خودروی "دوو" قصد فرار داشتند را دستگیر کردند، بیان داشت: در بازرسی از خودروی پژو ۴۰۵ قاچاقچیان، ۱۰۲ کیلو و ۳۵۰ گرم حشیش، ۴۰ کیلو و ۷۴۰ گرم شیشه و ۵ کیلو و ۷۳۰ گرم هروئین کشف شد.

سرهنگ توسنگ در پایان با بیان اینکه در مجموع طی این عملیات ۱۴۸ کیلو و ۸۲۰ گرم مواد افیونی کشف، ۲ قاچاقچی دستگیر و ۲ دستگاه خودرو از آنان توقیف شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کشف ۴۸کیلوگرم شیشه در سه راهی راین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۴۸ کیلوگرم شیشه در ایستگاه بازرسی مرصاد در سه راهی راین خبر داد.

سرهنگ علی امیری گفت: ماموران ایستگاه بازرسی"مرصاد" در سه راهی "راین" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه این مواد از مرز‌های شرقی کشور وارد و به مرکز کشور در حال انتقال بود، تصریح کرد: ماموران در بازرسی تخصصی و فنی از خودرو توقیفی، ۴۸ کیلوگرم شیشه را که به صورت ماهرانه جاساز شده بود، کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

انهدام باند سرقت قطعات خودرو در رفسنجان

سرهنگ محمدجواد آرامون، سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان از انهدام باند سارقان قطعات خودرو با ۳۳ فقره سرقت  خبر داد.

اوافزود: در پی اعلام وقوع چند مورد سرقت قطعات خودرو در سطح رفسنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمدجواد آرامون تصریح کرد: ماموران این یگان با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی سارقان شده و با پیگیری‌های شبانه روزی وتلاش ماموران، در نهایت در عملیاتی ضربتی، فرد اصلی باند و دیگر اعضای این باند دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت قطعات خودرو با همراهی یک نفر مالخر اعتراف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این رابطه، بیان داشت: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهمان به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند، که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

پراید سرقتی کمتر از ۲۴ ساعت کشف شد

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد، فرمانده انتظامی سیرجان از کشف یک  پراید سرقتی و دستگیری سارقان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

او در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام سرقت یک پراید در یکی از محله‌های این شهر، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود: ماموران پاسگاه انتظامی "ملک آباد" بلافاصله با تحقیقات فنی و با بررسی‌های انجام شده و اقدامات پلیسی خودروی سرقتی را با همکاری عوامل پاسگاه انتظامی "بلورد " شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: در این رابطه ۲ نفر سارق خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی دلالت داده شدند.

دستگیری سارق سابقه دار در جیرفت

سرهنگ رضا محمدرضایی، فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری یک سارق سابقه دار در حین سرقت خبر داد و گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ این شهر ۱۶ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان کشف شد.

کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در زرند

سرهنگ محمود خدادادنژاد، فرمانده انتظامی شهرستان زرند از توقیف سواری سمند با ۱۹۰ هزار نخ سیگار و ۲ هزار و ۴۰ بسته تنباکو قاچاق و دستگیری یک متهم در محور کرمان - زرند در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق مواد مخدر سرقت قطعات خودرو فرمانده انتظامی قاچاقچیان مسلح استان کرمان سرپرست پلیس مواد مخدر توقیف شد گرم شیشه پژو ۴۰۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت

 سرهنگ  علیرضا دلیری گفت: در شب گذشته طی تماس شهروندی از شهرستان ایرانشهر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه موتور سیکلت خود را اعلام می‌نماید که بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی به محل اعزام و طرح مهار در سطح شهرستان و محور‌های مواصلاتی به اجرا در آمد.

 وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد دو نفر بصورت مسلحانه موتورسیکلت یک شهروند را به سرقت برده و به سرعت از محل متواری می‌شوند در اقدام اولیه و در رصد اطلاعاتی یکی از سارقان مسلح را که دارای سوابق متعدد سرقت بود را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

 که در نهایت طی یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه کمتر از یک ساعت از وقوع سرقت سارق مسلح را در یکی از محلات دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد. جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کاربرده در این سرقت یا سرقت‌ها همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه کارآگاهان پلیس تاکنون به ۶ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان ایرانشهر اعتراف کرد.

????سرهنگ "دلیری " در پایان خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی