Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقدسی درباره علت افزایش قیمت شیر خام گفت: علت افزایش قیمت شیر خام افزایش قیمت نهاده‌ها و تمام هزینه‌های دامداران طی سال گذشته و ۳ ماه نخست سال است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، سید احمد مقدسی شب گذشته (سه شنبه اول تیر) در برنامه گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما با بیان اینکه دو هفته پیش در جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت شیر خام مورد بررسی قرار گرفت، اما از ما خواهش کردند قیمت تا بعد از انتخابات اعلام نشود، گفت: ما هم قول دادیم مساعدت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار تصمیم گرفت کارگروهی را در وزارت جهاد کشاورزی با حضور گیلان پور و رضایی دو معاون وزیر جهاد کشاورزی و تابش رئیس سازمان حمایت و تشکل‌های بخش تولید تشکیل دهد و قیمت ۶۴۰۰ تومان در گاوداری مصوب شد، درباره علت افزایش قیمت شیر خام هم گفت: از اول سال تاکنون همه هزینه‌های دامداران با قیمت‌های جدید بوده و ۲ سال است که به علت خشکسالی بی سابقه، ۳ قلم نهاده که ۱۰۰ درصد تولید داخل است مثل کاه که از ۸۰۰ تومان به ۴ هزار تومان و یونجه پارسال ۲۵۰۰ تومان بود الان به ۵۸۰۰ تومان رسیده و ذرت علوفه‌ای پارسال ۶۰۰ تومان بود به ۱۸۰۰ تومان رسیده است.

 

رئیس انجمن صنفی گاوداران با بیان این که مدافع تعیین قیمت در عرضه و تقاضا تاکید کرد: این قیمت مصوب شده و قول داده اند امروز آن را ابلاغ کنند.

 

وی خطاب به سخنگوی انجمن صنفی صنایع لبنی ایران گفت: دامداری که دارد ۶۵ تا ۷۰ درصد ماده اولیه محصولاتش شما را تولید می‌کند دارد از بین می‌رود.

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیمت لبنیات محصولات لبنیات لبنیات شیر افزایش قیمت شیر خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران با قیمت ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان معامله می‌شود.

برای اطلاع از قیمت روز طلا و سکه به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید؛

محصول  نرخ
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان 
سکه تمام طرح قدیم ۳۹ میلیون تومان
نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان 
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان 
سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان 
طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان
طلای ۲۴ عیار ۴ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • نبود کمیته‌های حفاظت فنی و بازرسان عامل ازدیاد حوادث کار
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد