Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، شاهرخ ناظمی سخنگوی هیئت نمایندگی دائمی ایران در سازمان ملل درباره توقیف دامنه برخی از وب سایت ها از سوی وزرات دادگستری آمریکا گفت که این کشور سعی دارد مانع آزادی بیان شود. 
ناظمی ادامه داد: با رد کردن این اقدام غیرقانونی و زورگویانه که تلاشی است برای محدودسازی آزادی بیان، این مسئله از مجاری قانونی پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بر اساس این گزارش، اظهارات ناظمی در پی این مطرح می شود که دولت آمریکا روز سه‌شنبه دامنه وبسایت شبکه خبری پرس تی‌وی، وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به آدرس Presstv.com را توقیف کرد.
همچنین دامنه وبسایت‌های العالم و المسیره نیز توسط آمریکا توقیف شده است.

در پی این اقدام، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از اظهارنظر درخصوص توقیف دامنه وبسایت پرس تی‌وی، العالم و المیسره توسط دولت بایدن امتناع کرد.

 لورا روزن، خبرنگار برجسته آمریکایی درر توییتی نوشت که ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که چیزی برای گفتن درخصوص توقیف دامنه وبسایت پرس تی‌وی توسط واشنگتن ندارد اما گفت که از نظر وی ممکن است وزارت دادگستری آمریکا به زودی در این خصوص اطلاعاتی ارائه دهد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آزادی بیان توقیف دامنه های ایرانی پرس تی وی دامنه وبسایت توقیف دامنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل

طبق اعلام حسن علی بخشی سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج صیاد بلوچ بازداشتی در این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران در این خصوص گفت: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آب‌های سیشل دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود که آنها آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید