Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا توافق کردند که تا سال 2023 بازار مشترک نفت ایجاد کنند.
به گزارش خبرگزاری تاس از مسکو، میخائیل میاسنیکوویچ، رئیس کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) روز دوشنبه (31 خردادماه) اعلام کرد که کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EAEU) باید تا ابتدای ژانویه سال 2023 قراردادی بین‌المللی برای ایجاد بازار مشترک نفت و فرآورده‌های نفتی امضا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت: توافق‌نامه دیگری درباره بازار مشترک گاز نیز تهیه و تا پایان سال 2021 به کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا ارسال می‌شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی اوراسیا افزود: توافق‌نامه بسیار جدی دیگری که کمیسیون در حال کار روی آن است، پیش‌نویس توافق بازار مشترک گاز است، درباره این موضوع سال‌ها بحث و بررسی شده است و در نظر داریم امسال سندی تهیه و به کشورهای عضو ارسال کنیم تا اقدام‌های داخلی را انجام دهند.
به گفته میاسنیکوویچ، این اتحادیه در حال کار روی توافق‌نامه راه‌اندازی دستگاه‌های ناوبری الکترونیکی اتحادیه اقتصادی اوراسیاست که می‌تواند از امسال استفاده شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اتحادیه اقتصادی اوراسیا بازار مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد

 اسد و الزیانی در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و «تلاش‌های بحرین برای برگزاری موفق نشست سران عرب را که قرار است ماه آینده (میلادی) برگزار شود»، بررسی کردند.

وزیر خارجه بحرین و رئیس‌جمهور سوریه مهمترین موضوعات مندرج در دستورکار این نشست را بررسی کردند؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک کشور‌های عربی باشد و با چالش‌های کنونی نیز مقابله کند.

بشار اسد خطاب به الزیانی گفت که باید همبستگی کشور‌های عربی و اقدامات مشترک بین آنان تقویت شود تا ثبات در منطقه برقرار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است