Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@23:10:12 GMT

اسامی وب سایت‌های عراقی توقیف شده توسط آمریکا

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۸۰۷۱

اسامی وب سایت‌های عراقی توقیف شده توسط آمریکا

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، یک منبع رسمی در آژانس امنیت ملی آمریکا روز سه شنبه به CNN گفت که دولت آمریکا دامنه ده‌ها وب سایت مختلف را توقیف کرده است.

وی افزود، از جمله این وب سایت‌های مسدود شده برخی متعلق به عراق هستند که عبارتند از؛ "فرات نیوز" ، "کانال ماهواره‌ای آسیا" ، "شبکه المعلومه"، "کاف" ،" شبکه آفاق" و "شبکه ماهواره‌ای اشراق".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دادگستری آمریکا قبلاً توقیف وب سایت‌های "الاتجاه تی وی" و "حزب‌الله دات کام" را اعلام کرده بود.

علاوه بر این وب سایت‌ها، دامنه برخی وب سایت‌های دیگر از جمله "العالم"، "پرس تی وی" و شبکه "المسیره" نیز توقیف شدند.

همچنین وب سایت شبکه‌های "اللؤلؤة" ، "فلسطین الیوم"، "نبأ" و"الکوثر" هم در لیست آمریکا هستند.

شبکه المسیره در واکنش به این اقدام، آنچه را "راهزنی آمریکایی و مصادره حق چاپ" خواند، محکوم کرده و در بیانیه‌ای که در وب سایت "انصارالله" قرار گرفت، اعلام کرد که "به هر روش موجود" با راهزنی آمریکا و اسرائیل علیه ملت یمن مقابله می‌کند.

این وبسایت اعلام کرد چنین اقداماتی از سوی آمریکا بار دیگر دروغین بودن شعارهای آزادی بیان و سایر عناوین دیگری را که آمریکا تبلیغ می‌کند، آشکار کرد.

سایت شبکه کربلاء از دسترس خارج شد

وزارت دادگستری ایالات متحده سایت شبکه کربلاء را هم مسدود کرد.

وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا همچنین در ادامه سریال مسدودیت سایت‌های ایرانی و محور مقاومت، سایت شبکه کربلاء وابسته به آستان قدس حسینی را مسدود کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی آمریکا آژانس امنیت ملی عراق توقیف وب سایت مسدود کردن انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی وب سایت سایت شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 بهبود روابط ایران و عربستان نه تنها مطلوب اسرائیل نیست بلکه مطلوب آمریکا نیز نیست. در این زمینه مناظره آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره بهبود رابطه ایران و عربستان در شبکه تلویزیون اسرائیلی آی 24 نیوز را می‌بینید که لحن آتشینی به خود گرفت. در بخشی از این مناظره طرف آمریکایی خطاب به سعودی گفت: «اگر حمایت آمریکا و غرب از ارتش عربستان نبود، یمنی ها ناهار را در ریاض می خوردند!/نزدیکی روابط ایران و عربستان مایه تعجب آمریکاست...» و در مقابل طرف سعودی گفت: «... اقدامات عربستان به شما شوک وارد کرده؟ بیشتر به سلامتی خود توجه کنید!...» این مناظره را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • مرور یک تجاوز شیمیایی