Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدی رئیس بسیج جامعه کارگری استان زنجان با اشاره به ادامه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی در شهرستان خرمدره از سوی کانون بازنشستگان کارگری توزیع شده است.

او به توزیع ۶۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان ماهنشان اشاره کرد و افزود: شهرستان‌های دیگر نیز در مناسبت‌های مختلف نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمدی با اشاره به فعالیت بسیج کارگری استان زنجان از ابتدای شیوع بیماری کرونا، ادامه داد: بسیج کارگری استان زنجان در طرح شهید قاسم سلیمانی نیز اقدامات لازم را انجام داده است.

او بابیان اینکه این طرح در کارخانجات استان زنجان اجرایی شده است، گفت: طرح شیفت ایثار نیز از سوی بسیج کارگری استان زنجان در مناسبت‌های مختلف اجرایی شده است.

رئیس بسیج جامعه کارگری استان زنجان ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه توزیع شده است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی بسیج کارگری کارگری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی

 

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری از کارگران بسیجی نمونه شهرستان اراک تجلیل شد.

سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم گفت: یک سوم رزمندگان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند و جامعه کارگری در همه عرصه‌ها چه در زمان دفاع مقدس و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او افزود: ۱۸ کارخانه از اراک امکانات جنگ را فراهم می‌کرد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک اهمیت حضوربسیجیان و نقش کارگران بسیجی در جامعه آن است که محیط کار بایستی اسلامی باشد و در راستای تولید و رفع موانع تولید کمکی به کارکنان و کارخانجات داشته باشند و به تلاش در راه تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در این خصوص کمک کنند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت به نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است