Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دادگستری آمریکا روز سه‌شنبه ۲۲ ژوئن (یکم تیر) اعلام کرد دامنه وب‌سایت چند رسانه بین‌المللی وابسته به ایران شامل پرس‌ تی‌وی، العالم و الکوثر را به همراه کانال تلویزیونی المسیره توقیف و مسدود کرده است.   این شبکه‌ها به زبان‌های انگلیسی، عربی و فرانسوی برنامه پخش می‌کنند. شبکه عربی المسیره متعلق به ایران نیست، اما مدیریت آن در دست گروه حوثی‌های یمن است که ایران از آنها پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بازدیدکنندگان این وب‌سایت‌ها از روز سه‌شنبه با اعلامیه‌ای روبرو می‌شوند که در آن نوشته شده این وب‌سایت‌ها به موجب قوانین آمریکا مسدود شده‌اند. موضوع این قوانین توقیف کیفری و مدنی اموال دخیل در «قاچاق فناوری یا تجهیزات تسلیحاتی هسته‌ای، شیمیایی، بیولوژیک و رادیولوژیک و نیز تولید، واردات، فروش یا توزیع ماده‌ای کنترل‌شده» است.   دیگر سند مورد ارجاع در این اعلامیه، یکی از قوانین فدرال درباره برخورد با «تهدید غیرمعمول و خارق العاده و اعلام شرایط اضطراری در سطح ملی» است که خود شامل «اصلاحیه قانون منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای ایران» مصوب ۲۰۰۵ و «سند حمایت از آزادی ایران» مصوب ۲۰۰۶ است.   در اعلامیه موجود در صفحه این شبکه‌ها، وزارت دادگستری آمریکا گفته که توقیف این وب سایت‌ها بر اساس درخواست دفتر صنعت و امنیت وزارت بازرگانی ایالات متحده صورت گرفته است.   شبکه پرس تی‌وی در سال ۱۳۸۶ در دوران ریاست جمهوری اول محمود احمدی‌نژاد راه‌اندازی شد. در سال ۱۳۹۱ شرکت‌های ماهواره‌ای اروپایی پخش نسخه انگلیسی این شبکه را متوقف کرده بودند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین