Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران؛ پیام مخاطبان* - احتراماً به استحضار می‌رساند جمعی از پرسنل قرارداد کار معین، اعتراض خود را به احکام صادرشده توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی کل کشور اعلام می‌دارند. در همین راستا توجه شما را به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور با شماره نامه ۲۶۰۸ که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد جلب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این نامه قرار شد همسان‌سازی احکام پرسنل قراردادی (تبصره ۳) با پرسنل رسمی و پیمانی همتراز صورت پذیرد و بند سایر احکام قراردادی مانند پیمانی‌ها حذف شود.

با توجه به هیئت امنایی بودن وزارت بهداشت و همزمانی اعلام ضریب افزایش حقوق سال۱۴۰۰ به میزان ۲۵ درصد و با توجه به تبصره موجود در قانون بودجه ۱۴۰۰ کشور مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارکنان تا سقف ۲ میلیون و پانصد هزار تومان، وزارت بهداشت و زیرمجموعه‌های آن برخلاف سایر دستگاه‌های اجرایی کشور مانند آموزش و پرورش، وزارت راه و شهرسازی و... که برای اجرای کامل و دقیق همسان‌سازی و اعمال ضریب و جلوگیری از ضررکردن پرسنل قراردادی ابتدا احکام افزایش ضریب سالیانه را صادر و سپس حکم همسان‌سازی را برای پرسنل اجرا کردند، در حق پرسنل جفا کردند.

لذا درخواست ما پرسنل قراردادی جهت احقاق حقوق تضییع‌شده‌مان به شرح زیر است:
۱- دستور فرمایید همانند سایر دستگاه‌ها ابتدا احکام افزایش ضریب سالیانه و سپس احکام همسان‌سازی صادر شود.
۲- احتساب سوابق شرکتی پرسنل قراردادی برای سوابق خدمتی و افزایش سنوات حقوقی
۳- با توجه به حذف بند سایر پرسنل قراردادی که عمدتاً مبلغی بین یک تا دو میلیون تومان است و با توجه به اینکه این پرسنل از سوابق خدمتی بالایی برخوردارند و تأکید بر موضوع همسان‌سازی بین پرسنل رسمی و قراردادی، درخواست برقراری بندهای دوقلو (تفاوت بند ی تبصره ۱۲ برنامه و بودجه ۱۳۹۸ و تفاوت جزء یک بند الف تبصره ۱۲ بودجه ۱۳۹۷) را از شما مقام محترم داریم.

*عصر ایران آماده انعکاس پاسخ و توضیحات نهاد/سازمان/شرکت نامبرده در پیام مخاطبان است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پرسنل قراردادی همسان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص پیگیری املاک آموزش و پرورش گفت: با پیگیری‌های وزارت آموزش و پرورش ۶ هزار سند مالکیت برای املاک آموزش و پرورش صادر شده است. بیشترین اسناد صادر شده برای املاک استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و کردستان بوده است که هر سه استان هم از استان‌های مرزی ما هستند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: این موضوع نشان می‌دهد وزارت آموزش و پرورش در پیگیری ۶۰۰۰ سند مالکیت بیشتر به استان‌های مرزی و کمتر برخوردار توجه داشته است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال ۱۴۰۳ بسیاری از چالش‌هایی که به واسطه کمبود معلم داشتیم برطرف خواهد شد و مهر ۰۳ مهر ماه آرامی خواهیم داشت و به جای دغدغه کمبود معلم باید از این پس به دنبال رشد کیفیت معلم باشیم.

فرهادی با بیان اینکه به افزایش تعداد کلاس‌های درس و کاهش تراکم کلاس‌ها هم وزارت آموزش و پرورش توجه زیادی داشته است؛ گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات جهادی سازمان نوسازی مدارس، ۸۰ درصد مدارس کشور تراکم کمتر از ۳۵ نفر و ۴۷ درصد مدارس تراکمی کمتر از ۲۶ نفر دارند؛ همچنین ۴۷ درصد از کلاس‌های مقطع ابتدایی کمتر از ۲۶ نفر دانش آموز دارند و این نشان می‌دهد در خصوص کاهش کلاس‌های با تراکم بالا وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته به خوبی عمل کرده است.

فرهادی تاکید کرد: کمتر از ۲ درصد مدارس ابتدایی در مرز تراکم ۴۰ نفره هستند که امیدواریم با ادامه نهضت مدرسه سازی دیگر شاهد کلاس‌های درس بالای ۳۵ نفر نباشیم.

وی با اشاره به نهضت مدرسه سازی در مناطق کمتر برخوردار گفت ۲۴ هزار دانش آموز داریم که در مدارس عشایری درس می‌خوانند که با پیگیری دولت و شخص وزیر هیچ بازمانده از تحصیلی نداشته باشیم.

در حال تکمیل..

کد خبر 6090788 علی قدمی

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است