Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیاتی ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه، اتمام طرح های عمرانی، رفع مشکلات بهداشت و درمان و اشتغال را از جمله مهمترین مشکلات هر سه شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان دانست و گفت: می توان در کنار حمایت دولت و همکاری بخش خصوصی، اشتغال را تقویت و مشاغل جدیدی را ایجاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی الله بیاتی منتخب مردم در مجلس یازدهم در گفتگو با ندای تفرش ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه، اشتغال را از جمله مهمترین مشکلات هر سه شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان دانست و گفت: می توان در کنار حمایت دولت و همکاری بخش خصوصی، اشتغال را تقویت و مشاغل جدیدی را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاتی اظهار کرد: وجود ظرفیت های متعدد در هر سه شهرستان، زمینه های لازم را برای راه اندازی کارگاه های زودبازده، تبدیل کشاورزی سنتی به صنعتی، احداث گلخانه و... فراهم کرده است. بخشی از مشکلات مربوط به اشتغال را می توان با هم اندیشی و همفکری با بزرگان و معتمدین هر سه منطقه پیگیری کرد.

وی پیگیری در جهت اتمام طرحهای عمرانی نیمه تمام را از جمله برنامه هایش عنوان و اضافه کرد: در کنار پیگیری اتمام طرحهای عمرانی، مشکلات بهداشت و درمان در هر سه شهرستان مشهود است که منجر به ایجاد مشکلات برای مردم شده است که نیاز به پیگیری دارد.

 نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس، قانون گذاری و نظارت بر روند اجرای قانون را مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس دانست و بیان کرد: یک نماینده باید قانونگذار خوب و اصلاح کننده قانون باشد و با ارائه طرحهای خوب در مجلس بتواند مسائل کشور را پیگیری و مرتفع کند.

 بیاتی در خصوص طرحهایش در مجلس شورای اسلامی به منظور کاهش مشکلات جمعیتی هر سه شهرستان، گفت: جلوگیری از مهاجرت و بازگرداندن افراد مهاجرت کرده، می تواند مشکلات ناشی از کمبود جمعیت را برطرف کند. گسترش طرح تفصیلی و افزایش محدوه در هر شهرستان، ایجاد زمینه های احداث منازل ارزان قیمت و رفع مشکلات اشتغال می تواند رشد جمعیت را به همراه داشته باشد.

وی در خصوص طرحهایش در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکلات دانشگاههای آزاد و پیام نور در هر سه شهرستان بیان کرد: در سال‌های گذشته تعداد دانشجو در دانشگاههای آزاد به نحو چشمگیری کاهش یافته است. در صورتی که رشته های دانشگاههای آزاد، کاربردی شوند،  می توان براساس نیازهای شهرها، دانشجو جذب کرد و پس از فارغ‌التحصیلی اشتغال را تقویت کرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس ادامه داد: پیگیری در خصوص جلسه با ریاست دانشگاه آزاد انجام خواهد شد تا با بررسی بیشتر، بتوان راهکارهایی در جهت احیای دانشگاههای آزاد اتخاذ و موضوعات علمی و آموزشی تقویت کرد.

 بیاتی با اشاره به توسعه گردشگری شهرستان، ادامه داد: با تعریف بسته های سرمایه گذاری در بخش رودبار و خرازان و ایجاد زیرساختها، می توان از سرمایه گذاران دعوت کرد تا با جذب آنها تحولات اساسی را در راستای گردشگری انجام شود.

 وی با تاکید بر این مسئله که براساس آمایش سرزمینی هر سه شهرستان، برنامه ریزی ها انجام می شود، خاطر نشان کرد: براساس ظرفیتها، مشاغل تعریف می شوند؛ با تشکیل کارگروهها، مطالعه، مشاوره و بررسی دقیق و استفاده از نیروهای کارآمد، می توان تصمیمات لازم را اتخاذ و اجرایی کرد.

 بیاتی، بررسی و جمع بندی مشکلات روستاها، تشکیل ساختار تشکیلاتی در هر سه شهرستان، دعوت از مسئولین به منظور پیگیری و رفع مشکلات، فعال شدن مجمع نمایندگان استان مرکزی، حمایت از بانوان در مجلس و پیگیری مطالبات آنها، ایجاد پارک بانوان در هر سه شهرستان، تقویت اشتغال خانگی بانوان را از جمله برنامه های دیگرش عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سه شهرستان دانشگاههای آزاد آشتیان و فراهان رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه مردم در حوزه اشتغال است

به گزارش خبرنگار مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در راستای کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«امیر حسین نظری» از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

امیرحسین نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از ادغام دو وزارت بازرگانی و وزارت صنایع و معادن، به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان منصوب شدم و بعد از چند ماه رئیس این سازمان شدم.

وی، اشتغال را جزو مشکلات شهرهای رامهرمز و رامشیر عنوان کرد و افزود: اشتغال می‌تواند اولویت اصلی در سرلوحه کار هر شخصی که به عنوان نماینده شهرستان انتخاب می‌شود قرار بگیرد چون دغدغه مردم در حوزه اشتغال است.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر ادامه داد: برنامه‌هایی را برای رفع بیکاری در شهرستان پیش بینی کرده‌ایم. به طور حتم در چهار شاخص که می‌تواند به نوعی اشتغالزایی بالایی داشته باشد باید توجه جدی کنیم.

نظری توضیح داد: صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی چهار شاخصه‌ای است که برای رفع مشکل بیکاری باید به آن توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح‌های صنعتی گفت: شرکت‌های فولادی و پتروپالایشگاه حاصل دسترنج در زمان مسئولیتم در اداره کل صمت خوزستان است که نفوذها و جای گذاری غلط سبب به حاشیه رفتن این طرح‌ها شد و اکنون نیز نگران هستم این طرح‌ها به جایی نرسد و با این انگیزه برای حضور در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردم.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر تاکید کرد: این طرح‌ها از نظر ارزش افزوده و تولید می‌توانند کمک کنند و همچنین نقش آفرینی زیادی در زمینه اشتغالزایی دارند.

کد خبر 6096021

دیگر خبرها

  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم