Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آخرین اعلام، تازه ترین پروژه مشترک فردین خلعتبری و همایون شجریان در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، پیش از این مرداد ماه ۱۴۰۰ زمان اعلام شده برای انتشار این اثر اعلام شده بود.

فردین خلعتبری و همایون شجریان به عنوان تولیدکنندگان محتوای موسیقی اثر، این روزها مشغول تولید آلبوم مورد نظر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو هنرمند در سال های اخیر آثار متعددی را در قالب آلبوم موسیقی منتشر کرده اند، که آخرین آن سال ۱۳۹۸ به شکل آلبوم «امشب کنار غزل های من بخواب» بر اساس اشعار زنده یاد افشین یداللهی منتشر شده است.

همچنین در تازه ترین تصمیم رامین صدیقی ـ تهیه کننده و ناشر حوزه موسیقی ـ به تازه ترین پروژه مشترک فردین خلعتبری و همایون شجریان به مدیریت هنری رضا موسوی پیوست.

صدیقی در سال ۲۰۱۵ جایزه «ومکس -Womex» را به عنوان تهیه کننده برگزیده جهان دریافت کرد و در سال ۲۰۰۷ نیز نامزد دریافت جایزه Grammy برای آلبوم به تماشای «آب های سپید»با هنرمندی حسین علیزاده، ژیوان گاسپاریان شد. او از چندی پیش نیز فستیوال «بداهه نوازی Show of Hands» را تاسیس کرده و اکنون با دعوت مجموعه «ایکس ویژن» به این پروژه ملحق شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همايون شجريان فردين خلعتبري فردین خلعتبری و همایون شجریان تازه ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی بی‌نظیر آواز شجریان توسط خواننده پایتخت + ویدئو

 ویدیویی از بازخوانی آواز «ساقی بیا» محمدرضا شجریان توسط حمیدرضا ترکاشوند در فضای مجازی بازنشر پیدا کرده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # موسیقی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • بازخوانی بی‌نظیر آواز شجریان توسط خواننده پایتخت + ویدئو
  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...