Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گروسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استان قزوین با توجه به ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و گردشگری خود هرساله کارآفرینان برتر را در حوزه های مختلف به سطح کشور معرفی می کند که در جشنواره های ملی با حضور مسوولان کشوری مورد تشویق و تقدیر قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: در این جشنواره ابتدا کارآفرینان برتر در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب می‌شوند و پس از معرفی در جشنواره استانی در صورت داشتن شرایط و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: سال گذشته سه کارآفرین برتر استان در سیزدهمین جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید استان  با حضور استاندار قزوین در زمینه تولید انواع کریستال، تولید مواد اولیه صنایع رنگ و پلی یورتان و کشت و صنعت تجلیل شدند.

گروسی اضافه کرد:در شرایط اقتصادی کنونی جامعه بر اثر تحریم های ظالمانه دشمنان و شیوع ویروس کرونا تنها راه نجات اقتصاد کشور حمایت از کارآفرینی است که موجب توجه به حوزه‌های جدید، نوآورانه و خلاقانه و رونق فضای کسب و کار می شود.

وی با بیان اینکه علاقه مندان با مراجعه به پایگاه اینترنتی karafarinanebartar.mcls.gov.ir نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم‌های مربوط و ارسال مستندات اقدام کنند، افزود:در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی سه هزار و ۷۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۰۵ نفر منتخب برتر استانی و ۱۲ نفر منتخب ملی شدند وامیدواریم در سال جاری نیز شاهد انتخاب و معرفی تعداد بیشتری از کارآفرینان برتر استان باشیم.

گروسی با اشاره به اهداف این جشنواره، گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و معرفی برترینها به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان از جمله اهداف این جشنواره است.

برچسب‌ها جشنواره کارآفرینی اشتغال زایی استان قزوین کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پروندهٔ خبری اشتغالزایی و اقتصاد تعاونی‌ها در استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره کارآفرینی اشتغال زایی استان قزوین جشنواره کارآفرینی اشتغال زایی استان قزوین کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کارآفرینان برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: این جشنواره همزمان با آئین سنتی طلب باران (پنجاه بدر) همراه با بازی‌های بومی و محلی از هفدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین الملی برگزار خواهد شد.

غریب افزود: در این جشنواره، استان قزوین میزبان شماری چند از سفرای کشور‌های خارجی و مسئولین ملی است.

وی، هدف از برگزاری این رویداد بزرگ را، شناسایی و معرفی محصولات تولیدی، آداب و رسوم فرهنگی و آئین‌های اجتماعی روستائیان و عشایر عزیز در راستای توانمندسازی مردم پایه بیان کرد.

دیگر خبرها

  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • چهره‌های مشهور ادبیات که مست عشق پارسا پیروزفر را دیدند | میرجلال‌الدین کزازی: از آغاز تا انجام، شادمان و خشنود بودم...| تصاویر
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران