Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@12:54:25 GMT

یورو۲۰۲۰؛ صعود انگلیس و کرواسی

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۸۳۹۱

یورو۲۰۲۰؛ صعود انگلیس و کرواسی

آفتاب‌‌نیوز :

انگلیس که این دوره حضور در مسابقات قهرمانی ملت‌های اروپا را برای نخستین بار با پیروزی استارت زده بود آخرین مسابقه در مرحله گروهی را نیز با برد مقابل جمهوری چک به پایان برد.

شاگردان گرت ساوت گیت پس از تساوی در مسابقه دوم مقابل اسکاتلند خود را به خوبی مهیای برتری برابر جمهوری چک و صعود به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان سرگروه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه شیرها برای رسیدن به این هدف از همان ابتدا بازی را تهاجمی شروع کردند و در دقیقه ۱۲ از روی پاس جک گریلیش و ضربه تمام کننده رحیم استرلینگ به گل رسیدند.

تیم ملی انگلیس در دقیقه ۸۵ نیز توسط جردن هندرسون و از روی پاس مارکوس راشفورد دروازه جمهوری چک را باز کرد اما داور به نشانه آفساید این گل را مردود اعلام کرد.

برغم آنکه دو تیم در ادامه موقعیت‌هایی برای گشودن دروازه یکدیگر داشتند این نتیجه تا پایان حفظ شد و تیم ملی انگلیس که صعودش از پیش مسجل شده بود به عنوان سرگروه راهی یک هشتم نهایی شد.

در آن سو جمهوری چک و ستاره این تیم پاتریک شیک که در دو بازی نخست سه بار موفق به گلزنی شده بود در نهایت به شکست در این مسابقه تن دادند.

چک‌ها اینک با قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول گروه باید منتظر نتیجه دیگر تیم‌ها بمانند تا شاید این بخت را داشته باشند به عنوان یکی از چهار تیم برتر سوم گروه‌های مختلف راهی مرحله بعد شوند.

صعود کروات‌ها با برتری مقابل اسکاتلند

تیم ملی کرواسی در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک مقابل اسکاتلند به برتری رسید.

کروات‌ها بدین ترتیب برغم آنکه از نظر امتیاز و تفاضل گل با جمهوری چک برابر شدند اما به لطف گل زده بیشتر به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند.

نیکولا ولاشیچ، لوکا مودریچ و ایوان پریشیچ به ترتیب در دقایق ۱۷، ۶۲ و ۷۷ برای کرواسی گلزنی کردند و تنها گل تیم ملی اسکاتلند را کالوم مک‌گریگور، هافبک ۲۸ ساله این تیم وارد دروازه کروات‌ها کرد.

شاگران زلاتکو دالیچ در دو مسابقه قبلی ابتدا مقابل انگلیس شکست خورده و سپس مقابل جمهوری چک با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شده بودند.

تیم ملی کرواسی در مرحله یک هشتم با تیم دوم گروه پنجم این مسابقات که در حال حاضر اسلوواکی است مصاف خواهد کرد.

منبع: یورونیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ انگلیس جمهوری چک فوتبال جمهوری چک تیم ملی یک هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2001/02،‌ دو تیم بایرلورکوزن و منچستریونایتد در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا در پایان مسابقه تیم آلمانی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، به فینال گلاسکو صعود کند.

دانلود (41.9MB)

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم