Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با موضوعات مطرح شده درباره افزایش نرخ تاکسی در زنجان اظهار کرد: مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی قبل از انتخابات ابلاغ شده و به تایید شورای شهر و شورای سازمان رسیده بود.

وی با اشاره به اینکه مصوبه مذکور در همان بازه زمانی به فرمانداری برای تصویب کمیته تطبیق ارسال شد، اضافه کرد: پس از تصویب این مصوبه به سازمان صمت ارسال شده و در آنجا نرخ‌های ابلاغی تغییر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زنجان گفت: با توجه به اینکه نرخ مصوب شهرداری یک رقم رند بود که شهروندان و رانندگان تاکسی به مشکل برنخورند، اما نرخ مصوب در سازمان صمت یک نرخ رند نبود، از همین رو قرار شد که نرخ‌ها تغییر کرده و همان نرخ مصوب شهرداری و شورای شهر باشد.

یگانه افزود: با توجه به روال طی شده هنوز مصوبه افزایش قیمت به رانندگان ابلاغ نشده و اگر هم افزایش نرخی صورت گرفته تخلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه فعلا زمان افزایش نرخ تاکسی مشخص نیست، گفت: هر زمان که نرخ ابلاغی تایید شود، اعلام عمومی به رانندگان تاکسی و به شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرایه تاکسی زنجان انتخابات صنعت شهردار زنجان نرخ کرایه افزایش متخلف افزایش نرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد

به گزارش «تابناک»، رضا مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پرونده گرانفروشی واحد آجیل فروشی در شهر زنجان به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد.

مظفری گفت: پرونده این واحد صنفی آجیل و خشکبار با ارزش ۸۳ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۸۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

دیگر خبرها

  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب