Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@14:19:35 GMT

رحمتی-اسماعیلی؛ این رفاقت ادامه دارد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۹۰۴۶

سنگربان سابق آبی‌پوشان پایتخت برخورد گرمی با هافبک استقلال داشت و نشان داد همچنان رابطه و رفاقت میان آن‌ها در اوج صمیمیت برقرار است.

به گزارش "ورزش سه" یکی از غایبان سرشناس استقلال در مقابل پدیده در میان لشکر بازیکنانی که فرهاد مجیدی برای این مسابقه در اختیار نداشت، فرشید اسماعیلی هافبک خلاق و بازیساز این تیم بود که هم به دلیل مشکلات مالی و هم به دلیل مشکل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این مسابقه نبود و در کنار فرزاد مجیدی مدیر اجرایی استقلال و هم‌چنین بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌ها که یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود، از روی سکوهای آزادی تماشاگر مصاف استقلال-پدیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته او در حاشیه برگزاری مسابقه، به سرعت به سوی نیمکت استقلالی پدیده رفت و با اعضای کادرفنی این تیم خوش و بش گرمی داشت و در این میان، صحبت‌های فرشید اسماعیلی با مهدی رحمتی همبازی سابق خود بیشتر به طول انجامید.

 

 

رحمتی و اسماعیلی که همواره رفاقت خوبی با یکدیگر داشته‌اند، با هم احوال‌پرسی ویژه‌ای داشتند و رحمتی به سبک همیشه، شوخی‌هایی را با اسماعیلی انجام داد؛ البته که همان‌طور که گفته شد، به دلیل مصدومیت و البته مشکلات مالی، اسماعیلی فرصت بازی مقابل تیم مهدی رحمتی را پیدا نکرد و از روی سکوهای ورزشگاه آزادی نظاره‌گر کار همبازیان خود در مقابل شاگردان مهدی رحمتی در تیم فوتبال پدیده بود.

 

شهر خودرو استقلال تهران سید مهدی رحمتی فرشید اسماعیلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو استقلال تهران سید مهدی رحمتی فرشید اسماعیلی مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل

به گزارش "ورزش سه"، در میان حواشی تلخ و آزاردهنده سکوهای ورزشگاه آزادی در دیدار پرسپولیس - سپاهان، یک مورد جالب از نگاه بسیاری پنهان ماند؛ دختری که با موهای تراشیده و لبخندی جالب و پیراهنی سرخ برای تماشای این دیدار حساس به ورزشگاه آزادی آمده بود و به همراه فرزند خردسالش، این بازی را تماشا می‌کرد.

تصاویر او بلافاصله در اینستاگرام دست به دست شد اما لا به لای اتفاقات منفی این بازی کمتر موردتوجه قرار گرفت. با این حال هرچه از بازی گذشت، چهره خندان او بیشتر بر دل طرفداران پرسپولیس نشست و با انتشار چند هزار باره عکس معروف این هوادار خانم، باشگاه پرسپولیس تصمیم به دعوت از او به تمرین این تیم گرفت.

روز گذشته او به همراه همسر و پسرش راهی استادیوم کاظمی شدند تا این هوادار تیفوسی پرسپولیسی به آرزوی دیرینه خود برسد و فرصت این را کسب کند که در میان ستاره‌های تیم محبوبش چند جمله را به زبان بیاورد و البته مورد محبت اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، نیز قرار بگیرد.

در ویدیویی که باشگاه پرسپولیس منتشر کرده او در بین بازیکنان پرسپولیس و رو به اوسمار ویه‌را، صحبتهای جالبی را مطرح می‌کند: «ما با پرسپولیس زندگی کردیم، حالمون اصلا با پرسپولیس خوب میشه، به خاطر همین یک روز قبل از شیمی درمانی که بازی پرسپولیس بود، من گفتم که با تماشای این بازی حالم خوب میشه، به پسرم هم قول داده بودم که بیارم سر بازی. هی می‌گفت من میخوام با بازیکنای پرسپولیس عکس بندازم و گفتم یه روز میبرمت که با همشون عکس بندازی، هر کدوم که دوست داری.»

او سپس با اشاره به هواداری خود از پرسپولیس ادامه داد: «پرسپولیس برد و باختش اصلا مهم نیست، اسم پرسپولیسه که میمونه. من از بچگی با پرسپولیس زندگی کردم. خاطرات بچگیم همه وصله به پرسپولیس.»

در یکی از ویدیوهای وایرالی اینستاگرام، هواداران پرسپولیس پایان این جملات ندا نویدی نسب را که شهرت زیادی در میان طرفداران پرسپولیس پیدا کرده، با جمله معروف حسین کلانی، اسطوره این باشگاه، همراه کردند: «پرسپولیس، ممکنه زندگی نده ولی شادی میده، عشق میده، اینه داستان سرخ...»

ندا، هوادار مشهور پرسپولیس، بعد از این صحبتهای خود با بازیکنان تیم خوش و بش کرد و در حالی که یکی از هواداران قدیمی سیدجلال حسینی نیز محسوب می‌شد، برای لحظاتی با او همکلام شد و در ادامه تمرین تیم محبوبش را همراه همسر و فرزندش به تماشا نشست.

وبسایت "ورزش سه" برای این هوادار پرسپولیس در مبارزه با بیماری آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کند.

دیگر خبرها

  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • پاس گل تماشایی مهدی طارمی به اوانیلسون مقابل چاوز (چاوز 0-2 پورتو)
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی