Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: نماز جمعه ظرفیت خوبی در حوزه اجتماعی و سیاسی دارد که باید بیش از گذشته مورد استفاده قرار بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین جواد حاج‌ علی‌اکبری صبح امروز در همایش ائمه جمعه استان فارس اظهار داشت: باید به گونه‌ای برخورد شود تا نماز جمعه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نماز جمعه نعمت است که باید سپاسگزار این نعمت باشیم، گفت: نماز جمعه ظرفیت خوبی در حوزه اجتماعی و سیاسی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه استان فارس یکی از استان‌های پهناور در حوزه نماز جمعه است، افزود: در مدت اخیر تعدادی حوزه به حوزه‌های اقامه‌کننده نماز جمعه استان اضافه شده و در این استان بیشترین نماز جمعه در آن اقامه می‌شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات اخیر و انتخاب مردم بیان کرد: انتخابات به منزله بیعت مردم با ولی امر است و مردم با حضور و مشارکت خود این بیعت را تجدید کردند.

حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه امیدی دوباره در مردم برانگیخته شده است، عنوان کرد: با تشکیل دولت قوی و مردمی این امیدهای مردم را محقق و زنده کند.

آیت‌الله بهشتی، عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه نبوت و رسالت برای داشتن قدم صدق و سابقه خوب نزد خداوند است، گفت: برای رسیدن به دنیا و آخرت باید اهل تقوا بود و خدایی باشیم.

وی افزود: حجت‌الاسلام ملک‌مکان همیشه خود را خادم ائمه جمعه می‌دانست و از قدم و لسان صدق برخوردار بود و اکنون نیز خروجشان مصداق آیه مخرج صدق است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ملک مکان، رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس نیز در این همایش گفت: جذب اعتبار در این 10 سال در‌ مرکز استان 20 میلیارد تومان بوده است که عمده صرف ساخت‌وسازها و مصلاها بوده است.

وی با بیان اینکه 16 نهاد نماز جمعه جدید در این 10 سال در استان فارس ایجاد شده است، افزود: 6 مصلا به مرحله بهره‌برداری رسیده که البته نیاز به تکمیل دارد. تکریم ائمه جمعه پیشکسوت و تشویق ائمه جمعه جوان در این 10 سال مورد توجه بوده است.

ملک‌مکان با اشاره به اقدامات انجام شده بیان کرد:  اجرای طرح مواسات درون تشکیلاتی برای نخستین بار، قرار دادن بخش اختصاصی خبر به نماز جمعه؛ برگزاری همایش‌های استانی و شهرستانی و غیره از جمله اقدامات انجام شده است.

در پایان این همایش حجت‌الاسلام عادل حاجی‌پور به عنوان رئیس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام ملک‌مکان تقدیر شد.

انتهای پیام/424/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه حجت الاسلام جمعه استان استان فارس نماز جمعه ملک مکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی

ائمه جمعه خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز ( دوشنبه ) با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار کردند. در این دیدار سردار حسن هوشیار فرمانده مراکز آموزش فراجا نیز حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080722 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است