Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار معروفی گفت: امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه ۲۸ روستا در شهرهای بم، عنبرآباد، راور، کوهبنان، فاریاب و شهربابک آبرسانی و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از آب شرب پایدار بهره مند خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، چهارشنبه(2 تیر) در حاشیه افتتاح پروژه های آبرسانی سپاه و بسیج گفت: کرمان جزو چهار استانی است که به شدت در زمینه آب به ویژه شُرب مشکل دارد و 747 روستای استان فاقد آب شرب پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: به همین دلیل از سال گذشته حرکت های جهادی خوبی آغاز و با مجموعه اجرایی استان و استاندار، بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و خیرین از سراسر کشور هماهنگی هایی انجام شد.

 

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون 64 روستا با هماهنگی آبفا در شهرهای مختلف و بسیج و سپاه آبرسانی شد و در سال جاری پیش بینی شده مشکل آب 244 روستا رفع شود که  138 روستا با هماهنگی آبفا و خیرین و 106 روستا را سپاه مستقل در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی در عنبرآباد، ریگان، شهداد انجام می دهد.

 

سردار معروفی گفت: امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه 28 روستا در شهرهای بم، عنبرآباد، راور، کوهبنان، فاریاب و شهربابک آبرسانی می شود و مصصم هستیم تا مسئله آب را به عنوان اولویت اول در استان با قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی به نتیجه برسانیم.

 

وی خاطرنشان کرد: به هر میزان که دولت در این امر بودجه بگذارد؛ سپاه به همان اندازه آورده می آورد و به همان اندازه هم خیرین را پای این کار خداپسندانه خواهد آورد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: این پروژه ها پیمانکاری نیست بلکه برای پایین آوردن هزینه ها و بالابردن سرعت و دقت، جهادی است و برای این 28 روستا هفت و نیم میلیارد تومان هزینه شده که اگر نیروی کار جهادی را اضافه کنیم آن هم رقمی حدود سه میلیارد تومان می شود.

 

وی اظهار کرد: با آبرسانی به این ۲۸ روستا 6 هزار و 500 نفر از آب شرب پایدار بهره مند خواهد شد و از حاج اکبر ابراهیمی، از خیرین که 50 درصد هزینه ها را متقبل شد تشکر می کنم.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: آبرسانی به روستاهای کرمان سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام طرح‌های آبرسانی در سال جاری، بیش از یک هزار خانوار روستایی شهرستان شاهین دژ از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، محمد اشرفی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل آب‌رسانی به مجتمع دو روستایی هاچاسو و هولاسو و روستای فتح‌آباد شهرستان شاهین‌دژ است، اظهار کرد: آب‌رسانی به مجتمع هاچاسو و هولاسو در حال حاضر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آن در صورت تخصیص اعتبارات به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در اجرای این طرح حفر یک حلقه چاه، ۱۱ کیلومتر خط انتقال، ۲۲.۸ کیلومتر شبکه توزیع و ۵۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام این طرح ۹۲۰ خانوار روستایی ساکن در این مجتمع از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

اشرفی همچنین از اجرای طرح آب‌رسانی به روستای فتح‌آباد شاهین‌دژ نیز خبر داد و تصریح کرد: این طرح در حال حاضر از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با اتمام آن ۱۲۱ خانوار ساکن در آن از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

وی گفت: در اجرای این طرح ۸۰۰ متر خط انتقال، ۲.۹ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب پیش‌بینی شده است.

کد خبر 751267

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان