Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه مواردی وجود داشته که بدون تصویب صحن ویرایشی داشته یا حتی صورت مساله عوض شده است.

به گزارش قدس آنلاین مهرداد ویس‌کرمی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزئیات طرح تقویت امنیت غذایی کشور خطاب به قالیباف اظهار کرد: در یکی از پیشنهادات مربوط به این طرح گفتید که موضوع در صورت مذاکرات ثبت می‌شود متاسفانه مواردی بوده که به اعتماد هیات رئیسه آسیب زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بودجه مواردی وجود داشته که متاسفانه بدون تصویب صحن ویرایش صورت گرفته و حتی صورت مساله عوض شده است و هیات رئیسه هم هیچ توضیحی در این خصوص نداده است.

وی ادامه داد: نمونه‌هایی از این موضوع را داریم یکی از آنها به عنوان مصدایی در مورد کشت برنج است که چیز دیگری نوشته شد غیر از آنچه که در صحن نوشته شد. بنابراین به صرف این‌که موضوعی در مذاکرات ثبت می‌شود گاهی کفایت نمی‌کند.

محمد باقر قالیباف در واکنش به این تذکر اظهار کرد: قطعا این طور نیست.

وی خطاب به ویس‌کرمی اظهار کرد: این موضوع رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بودجه 1400 محمد باقر قالیباف صحن علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول ۲۱ لایحه بودجه با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بوجه سال جاری» را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالاهای اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد
  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟