Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد باقرپور ، از تصادف بین نیسان با کامیون در بزرگراه آزادگان و از مصدوم شدن راننده نیسان در این حادثه خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمد باقرپور، ضمن بیان این خبر عنوان کرد: در ساعت 07:40 صبح امروز  وقوع یک فقره تصادف جرحی در محدوده جنوب به شمال بزرگراه آزاداگان  قبل از پل خرازی، به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که وانت  نیسان به  علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی  و خواب آلودگی  با یکدستگاه کامیون  که در این محدوده در حال تردد بوده به شدت برخورد می نماید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : شدت حادثه به حدی بوده که نیسان پس از تصادف  میان چرخهای کاموین رفته وراننده ان از خودرو به بیرون پرتاب و هر دو وسیله  متوقف می گردند .

او بیان کرد: تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده راننده پراید به بیمارستان منتقل شد.

رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ  در خصوص این حادثه گفت : در این تصادف راننده نیسان  به علت عدم رعایت فاصله طولی مقصر در این حادثه می باشد .

باقرپور بیان کرد: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

او از رانندگان خواست ضمن رعایت حق تقدم در حین رانندگی و احترام به حقوق دیگر رانندگان از سرعت و سبقت مخصوصا در بزرگراهها جدا خودداری نموده در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف بزرگراه نیسان خودرو کارشناسی پلیس راهور بیمارستان حقوق تصادف کامیون آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تصادف دلخراش سواری پراید با عابر پیاده خبر داد و گفت: در این حادثه، عابر پیاده که زنی حدودا ۷۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱:۰۰ امروز_سه شنبه یازدهم_اردیبهشت با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در بلوار امام خمینی (ره) رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد راننده سواری پراید که خانمی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بود به علت بی توجهی به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در این حادثه، عابر پیاده که خانمی حدوداً ۷۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و بی توجهی به جلودو نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی از سوی راننده سواری سایپا ۱۱۱ تشخیص دادند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بی توجهی به جلو در رانندگی را عامل اصلی تصادفات دانست و از خانواده‌ها خواست در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه به فرزندان خود که گواهینامه رانندگی ندارند، خودداری کنند.

کد خبر 749423

دیگر خبرها

  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند