Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، طی مراسمی حجت الاسلام سعید کرمی به سمت مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هامنصوب و از اقدامات حجت‌الاسلام مستاجران تجلیل شد.

در حکم کرمی آمده است:

برادر ارجمند حجت الاسلام جناب آقای سعید کرمی (زید عزه)

نظر به مراتب تعهد، تخصص، نشاط جوانی، روحیه جهادی و تجارب ارزشمند جنابعالی در برنامه ریزی و اجرای طرح‌های فرهنگی، شما را به عنوان مدیر کل فرهنگی و امور اجتماعی این معاونت منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقتضی است ارتقاء و اثر گذاری مدیریت فرهنگی در حوزه های دینی، فرهنگی و اجتماعی، با رویکردی عالمانه و انقلابی، همراه با استفاده از قالب‎های خلاقانه و هنری، توسعه برنامه‌ها نسبت به عموم دانشگاهیان با استفاده از ظرفیت‌های فکری و اجرایی دفاتر نهاد، با اهتمام ویژه به منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در بیانیه گام دوم، در اولویت برنامه ریزی قرار گیرد.

فرصت را مغتنم شمرده از تلاش‌های اثر گذار جناب حجت الاسلام آقای مستاجران در مدت تصدی این مدیریت تقدیر و تشکر می‌نمایم.

دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند منان مسئلت دارم.

* انتصاب هادی شهبازی به عنوان مدیر فضای مجازی و رسانه‌های نوین نهاد

 همچنین طی مراسمی هادی شهبازی به عنوان مدیر فضای مجازی و رسانه‌های نوین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منصوب و از اقدامات جناب آقای ایمان محمدیان قدردانی شد.

در حکم شهبازی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای هادی شهبازی

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمندتان، شما را به عنوان سرپرست مدیریت فضای مجازی و رسانه‌های نوین منصوب می‌نمایم.

مقتضی است در سایه الطاف الهی با همدلی و هم‌فکری جنابعالی و سایر همکاران و نیز هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود در عرصه فضای مجازی شاهد ارتقاء و اثرگذاری بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی دانشگاهیان در این عرصه باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری رهبری دانشگاه فرهنگی رسانه های نوین حجت الاسلام فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ دبیر این همایش، از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.
کمال اکبری هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.
اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.
 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا