Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آمار منتشر شده، مجموع تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو در سه ماهه نخست امسال با افزایش مواجه بوده است.

به گزارش عصر ایران در سه ماهه نخست امسال ۱۱۰ هزار و ۵۲۹ دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران‌خودرو تولید شده است.

آمار تجمیعی تولید این خودروساز از ابتدای امسال تا پایان خردادماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، ۱۴۰۰ دستگاه خودرو به تولیدات امسال این گروه صنعتی افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفع موانع و پشتیبانی از تولید ملی، لازمه ادامه روند افزایشی تولید و تحقق اهداف تعیین شده است؛ به گونه‌ای که رفع برخی موانع که سبب تولید به همراه زیان می‌شود، عامل تعیین کننده‌ای در حفظ رونق در خطوط تولید ایران‌خودرو به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش در سه ماهه نخست امسال آمار خودروهای تحویلی با ۸۹ هزار و ۵۳۱ دستگاه، نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۷ درصدی را ثبت کرده است.

در این میان خانواده پژو پارس، بیشترین آمار خودروهای مورد تقاضا از سوی مشتریان را به خود اختصاص داده و بیشترین تعداد تحویل به مشتریان را از آن خود کرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سه ماهه نخست امسال ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 اسکای نیوز گزارشی درباره تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران پخش کرد و مدعی شد این جنگنده‌ها در عوض پهپادهای شاهد است. ادعاهای مطرح شده در این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟