Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای ۱۹ خرداد در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در پایان مهرعلی باران چشمه با کسب ۲۲ رای در مقابل ۱۹ رای مجتبی جوهری، به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

پس از برگزاری این انتخابات، مجتبی جوهری رییس سابق و کاندیدای انتخابات، با اعلام تخلف و ارائه مدارک مبتنی بر چیدمان مجمع با هدف کسب رای، به دیوان عدالت اداری طرح شکایت کرد و خواستار رسیدگی‌ دیوان به این موضوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری، ۳۰ خرداد اقدام به صدور رای و دستور موقت در موضوع ابطال نتیجه انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کرد.

دیوان عدالت اداری در ابلاغیه‌ای به وزارت ورزش، اعلام کرده که نتیجه انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و حکم صادره مهرعلی باران چشمه برای ریاست این فدراسیون و سایر اقدامات متخذه بر آن، تا تعیین تکلیف نهایی «کان لم یکن» و بلااثر است.

شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری در متن حکم صادره به تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ نیز آورده است: «... بموجب ماده ۳۵ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری... قرار توقف عملیات اجرایی صدور ابلاغ ریاست فدراسیون زورخانه‌ای به نام مهرعلی باران چشمه، موضوع انتخابات ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ تا تعیین تکلیف نهایی در دیوان صادر می‌گردد... کلیه سازمان‌ها تابعه پس از ابلاغ دستور موقت مکلف به اجرای سریع و کامل مفاد آن می‌باشند. متخلف یا متخلفان از اجرای این دستور به انفصال از خدمت به مدت ۶ ماه تا یکسال و جبران خسارات وارده محکوم خواهند شد. قرار صادره قطعی و غیرقابل اعتراض است».

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فدراسیون زورخانه ای دیوان عدالت اداری دیوان عدالت اداری زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سلیمان دهرویه مسئول برگزاری مراسم گفت : ترویج مرام ، از خودگذشتگی و سیره حضرت علی (ع) با توسعه ورزش زورخانه ای ازاهداف این طرح ورزشی است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان