Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:43:22 GMT

کدام هنرمندان دکتری گرفتند؟

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۰۱۱۳

گزارش عملکرد دفتر نظارت بر مراکز، مشاغل و مجامع در حوزه ارزشیابی هنرمندان سینمایی در سال 1399 اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، دفتر نظارت بر مراکز، مشاغل و مجامع در سال 99، در راستای انجام وظیفه محوله در مورد ارزشیابی هنرمندان سینمایی و بر اساس شیوه نامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، پس از ارزیابی مدارک و مستندات دریافتی از متقاضیان دریافت گواهینامه هنری و تشکیل جلسات کمیته تخصصی وشورای ارزشیابی هنرمندان، به 60 تن از متقاضیانی که استحقاق دریافت گواهینامه هنری درجه یک تا پنج را داشتند به شرح درجه یک هنری 24 نفر، درجه دو هنری 13 نفر، درجه سه هنری 15 نفر، درجه چهار هنری7 نفر و درجه پنج هنری 1 نفراقدام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی هنرمندان متقاضی که به دلیل سابقه ، خلاقیت و برجستگی در زمینه فعالیت سینمایی شان مفتخربه دریافت گواهینامه درجه یک هنری معادل با مدرک دکترای هنری شدند با ذکر رشته فعالیت تخصصی، به شرح زیر است :

خانم ها : هایده صفی یاری (تدوین)، شهلا ناظریان (صدا پیشگی)، زهره شکوفنده(صدا پیشگی)، ناهید امیریان شمس آباد (صدا پیشگی) و آقایان : فرشاد فدائیان (کارگردانی فیلم مستند)، ابراهیم مختاری (کارگردانی فیلم مستند)، مهرداد اسکویی(کارگردانی فیلم مستند)، مهدی فخیم زاده (کارگردانی)، جمشید هاشم پور(بازیگری)، جلال الدین معیریان (طراحی چهره پردازی)، امیر اثباتی (طراحی صحنه و لباس)، محمد علی نجفی (کارگردانی)، محمد متوسلانی (کارگردانی)، ابوالحسن تهامی نژاد (صدا پیشگی)، منوچهر والی زاده (صدا پیشگی)، سعید مظفری (صدا پیشگی)، ناصر ممدوح (صدا پیشگی)، محمود قنبری (صدا پیشگی)، غلامعلی افشاریه(صدا پیشگی)، خسروخسرو شاهی (صدا پیشگی)، سید جمال ساداتیان (تهیه کنندگی)، علی لقمانی (تصویر برداری)، اسماعیل عفیفه (تهیه کنندگی)، بهمن بنی اردلان (صدابرداری و صداگذاری).

لازم به ذکر است با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظوررعایت پروتکل های بهداشتی، امکان برگزاری مراسمی به صورت جمعی جهت تقدیم گواهینامه های هنری به عزیزان یاد شده میسر نگردید، از این رو جمعی متشکل از دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان و مدیران ارشد سازمان امور سینمایی و سمعی بصری با حضور در منازل و یا محل کار این عزیزان، گواهینامه های هنری شان را به آنان اهدا کردند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منوچهر والی زاده هایده صفی یاری مهرداد اسکویی ارزشیابی هنرمندان صدا پیشگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، «خاتی» نام اثر جدید فریدون نجفی هنرمند فیلم‌ساز استان است که قصد دارد آن را با تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی کند.
نجفی که علاوه بر کارگردانی در مقام نویسنده فیلم‌نامه خاتی، موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی را به دست آورده است، ساخت این اثر را به‌زودی به‌عنوان سومین فیلم بلند خود آغاز می‌کند.
نجفی پیش از این ۲ اثر سینمایی با نام «بچه گرگ‌های دره سیب» و «اسکی‌باز» را با استفاده از مفاهیم و عناصر زندگی بختیاری‌ها به روی پرده سینما برده است که این آثار توانسته‌اند در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی موردتوجه قرار گرفته و جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند.
این هنرمند فیلمساز علاوه بر آثار سینمایی چندین فیلم کوتاه و مستند را نیز تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده است که «خانه فاطمه کجاست؟»، «یار دوازدهم»، «خروسک» و «آخرین کوچ» از جمله این آثار به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست