Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معین الدین سعیدی نماینده چابهار در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در برخی حوزه های انتخابیه درباره انتخابات شوراها اخبار نگران کننده ای می رسد. برخی که رای را با پول می خرند، وجدان را ارزان می‌فروشند.

وی تاکید کرد: نهادهای امنیتی و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی تصریح کرد: فاجعه درمان با مو جدید بیمار کرونا در استان سیستان و بلوچستان ایجاد شده است. وزیر بهداشت ببیند در بیمارستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان چه می گذرد.

نماینده چابهار با بیان اینکه در یک استان ۶ بیمارستان تامین اجتماعی وجود دارد، اما در سیستان و بلوچستان چنین نیست، اظهار کرد: رویکرد عدالت محور در این زمینه وجود ندارد.

این نماینده همچنین درباره مسائل حوزه ورزش حوزه انتخابی خود به وزیر ورزش تذکر داد.

سعیدی گفت: گرما و برقی در سیستان و بلوچستان امان مردم را بریده است. افت ولتاژ باعث شده وسایل سرمایشی که هیج، حتی یک پنکه کار نکند.

نماینده چابهار همچنین از به کارگیری نیروهای بومی بدون موازین در استان خود انتقاد کرد و از دولت خواستار ارتقای سطوح تقسیمات کشوری چند شهر و منطقه حوزه انتخابیه خود شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس یازدهم صحن علنی انتخابات شوراها تذکر شفاهی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات

دریافت 67 MB

تصویربردار: طیبه بازپور

کد خبر 6097382

دیگر خبرها

  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان