Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر اصفهان گفت: فروش محصولات خانگی بانوان در فروشگاه‌های کوثر و ایجاد بازارچه برای زنان سرپرست خانواده از جمله اقداماتی است که با همکاری سازمان میادین انجام شده که امیدوارم با تداوم این همکاری‌ها، شاهد حل مسائل اجتماعی زنان در همه لایه‌های اجتماع باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"به اتفاق نمایندگان بانوان سازمان‌ها و مناطق شهرداری اصفهان میهمان سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این محفل دوستانه، دکتر مجیری رئیس سازمان میادین به ارائه توضیحاتی پیرامون اقدامات این سازمان پرداخت و در ادامه نیز بخشی از اقداماتی که در حوزه زنان و در کمیسیون فرهنگی شهر پیگیر بودم را مرور کردم.

برای حمایت از زنان سرپرست خانواده، فروش محصولات خانگی آنها در فروشگاه‌های کوثر از جمله اقداماتی است که با همکاری سازمان میادین انجام شد.

ایجاد بازارچه برای زنان سرپرست خانواده از دیگر اقدامات در حمایت از این زنان بود. امیدوارم با تداوم این همکاری‌ها، شاهد حل مسائل اجتماعی زنان در همه لایه‌های اجتماع باشیم. "

کد خبر 502400

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فريده روشن شورای شهر اصفهان زنان سرپرست خانوار حمایت از زنان سرپرست خانوار سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان زنان محصولات خانگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان میادین زنان سرپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی به منظور حفظ محیط زیست ازسوم اردیبهشت و آغاز  هفته زمین پاک، درفروشگاه های زنجیره ای ممنوع شده است.

خبرنگار ما سری به بازار زده  تا ضمن بررسی روند اجرای این طرح  درفروشگاه ها ،نظرمردم را هم جویا شود.

دیگر خبرها

  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی