Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی محسن علیزاده نماینده سپیدان در تذکر شفاهی گفت: مردم برای حفظ ارزش پول هایشان به دنبال برخی فعالیت های پرریسک اقتصادی رفتند که شاید اطلاعات دقیقی از نوع این فعالیت ها نداشتند. همین موضوع موجب شد نقدینگی سرگردان به بازارهای مختلف از جمله ارز، خودرو، سکه، بورس سردربیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بازاری که این نقدینگی سرگردان به آن وارد شد بازار ارزهای دیجیتال است.

وی ادامه داد: بانک مرکزی و سازمان بورس تا الان هیچ برنامه و آیین نامه ای برای این بازار ارائه نداده اند ضمن اینکه عدم ساماندهی این وضعیت در داخل کشور منجر به شروع فعالیت های زیرزمینی در بازار رمز ارزها می شود، منجر به ضرر و زیان اقتصادی و امنیتی به کشور می شود.

علیزاده اظهار داشت: ساماندهی بازار ارزهای دیجیتال را نمی توان در اختیار برخی مجموعه ها قرار داد زیرا این افراد انحصار ایجاد کرده اند، فعالیت های مشکوکی دارند و تلاش دارند رقبای خود را از این بازار خارج کنند. وزیر کشور و اطلاعات به موضوع رمز ارزها ورود کنند.

وی اظهار داشت: برخی از این مدیران پرونده فساد اقتصادی مفتوح دارند. لازم است وزرای کشور و اطلاعات نسبت به نفوذ در برخی شرکت های مربوط به رمز ارزها دقت نظر لازم را داشته باشند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: رمز ارز محسن علیزاده وزارت اطلاعات وزارت کشور رمز ارزها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمای زیبایی از خلیج فارس از ایستگاه فضایی (فیلم) نام خلیج فارس در نقشه های سنگی ۲۰۰۰ ساله رم (فیلم) پوتین هم از واژه خلیج فارس استفاده کرد

دیگر خبرها

  • قیمت مهمترین ارزها در بازار تهران/ لیر ترکیه تحت تأثیر چه اتفاقی است؟
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی
  • ثبت ملی روز مریانج/ ۵ هزار نفر در بازار مبل فعالیت می‌کنند
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • جنجال جدید طلافروشان
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)