Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - کمک های مؤمنانه خیرین منطقه 19 همزمان با دهه مبارک کرامت بین خانوارهای تحت پوشش سامانه سنا در محله عبدل آباد توزیع شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه در حاشیه این برنامه رسیدگی به وضعیت نیازمندان را از برنامه‌های اولویت دار در این منطقه خواند و گفت: در همین راستا طرح خادم منتظر در قالب جمع آوری کمک های مؤمنانه مردم خیر در محلات کم برخوردار این منطقه از اسفند ماه سال گذشته آغاز و طی این مرحله از این طرح نیز 200 بسته حمایتی به مناسبت دهه مبارک کرامت بین خانوارهای تحت پوشش سامانه سنا در محله عبدل آباد توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه 728 خانوار ساکن در این منطقه عضو سامانه سنا هستند بیان کرد: این سامانه حاوی اطلاعات خانوارهای نیازمند با هدف جلب مشارکت های مردمی در اجرای طرح های داوطلبانه است.
توکلی ضمن تأکید بر هم افزایی و مشارکت تشکل های مردم نهاد در انجام کارهای نیکوکارانه خواستار حمایت از این نوع اقدامات که دارای اثرات اخروی و منشأ خیر و برکت هستند، شد.
به گفته او شهرداری منطقه 19 با مشارکت و همکاری خیرین محلی، ناحیه مقاومت بسیج ابوذر و سراهای محلات تاکنون در چندین نوبت و طی مناسبت های مختلف سال نسبت به تهیه و توزیع سبد کالا در محلات کم برخوردار اقدام کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سامانه سنا منطقه 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق

بیژن بهرامی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: محموله چای قاچاق از یک انبار ناشناس ثبت نشده در سامانه جامع انبار‌ها در شهرکرد کشف شده است.

وی افزود: از این انبار ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای خارجی کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید

تعزیر یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی

بهرامی اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۴۲ کیلوگرم چای از این انبار گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی راهی تعزیرات حکومتی شد.

بهرامی از شهروندان خواست: تا موارد مشکوک در احتکار و ذخیره اقلام اساسی و کالایی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و انبارداران هم هر چه سریعتر مشخصات محل ذخیره کالایی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد