Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مشارکت نسل جوان در فعالیت های اجتماعی و حضور کودکان در انتخابات هدف پویش آینده سازان انفلاب بود، گفت: برگزیدگان پویش آینده سازان انقلابی هفتم تیر تجلیل می شوند.

حجت الاسلام «سید علی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: پویش آینده سازان انقلابی ، همزمان با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با همت واحد فرهنگی ستاد نماز جمعه و کانون فرهنگی هنری شهید صانعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صانعی افزود: در این پویش هنگام انداختن برگ رای در صندوق توسط فرزندان ، عکس گرفته شده و عکس های ارسالی خانواده ها  از طریق پیام رسان فضای مجازی برای ما ارسال شد، که هفتم تیر به نفرات برتر عکس های ارسالی جوایزی اهدا می شود.

 

وی به اجرای برنامه های مختلف در کانون اشاه کرد و اظهار داشت: برپایی غرفه کودک و نوجوان با همت واحد خواهران کانون شهید صانعی در مراسم های مذهبی جهت ایجاد یک فضای شاد و سرگرمی برای کودکان و اینکه والدین با آرامش بتوانند به مراسم دعا و عبادات عبادی خود بپردازند.

 

وی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری شهید صانعی همچنین در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در جهت ترویج ارزش های دینی در جامعه برنامه های متنوع و مختلفی برگزار می کند.

 

گفتنی است، نام کانون شهید صانعی به یاد شهید مجید صانعی موفق نام گذاری شده که این شهید بزرگوار در تاریخ ۱۲ شهریور سال ۱۳۵۸ در همدان چشم به جهان گشود و در سن ۳۴ سالگی در ۲۷ مهر سال ۱۳۹۴ در سوریه به مقام والای شهادت رسید.

 

شهید مجید صانعی موفق از جمله مربیان ورزشی مخلصی بود که تمام زندگی خود را صرف تربیت شاگردان و سربازان امام زمان (عج) کرد.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجرای برنامه استان همدان شهید صانعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان