Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور آیندگان هرمزگان در زرند دست به کار بزرگی زد و با شکست فولاد زرند ایرانیان کرمان در آستانه شگفتی در فوتسال کشور قرار گیرد.

تیم فوتسال آیندگان هرمزگان که تا پایان  هفته سوم مرحله پایانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با چهار امتیاز در مکان دوم گروه دوم قرار داشت با پیروزی مقابل فولاد زرند ایرانیان کرمان با تیم اول جدول رده بندی هم امتیاز شد و به دلیل تفاضل گل کمتر در همان مکان دوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتادند اما در نیمه دوم تیم برتر بازی بودند و با دو گل محمد بنی اسدی و نوید آذری فولاد زرند ایرانیان کرمان را شکست داد. آیندگان با این پیروزی ۷ امتیاز شد و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم فولاد زرند در مکان دوم ایستاد. 

نماینده هرمزگان دو بازی سخت پیش رو دارد و باید از این دو بازی که یکی با پاس در  تهران و دیگری با تبار باطری در بندرعباس می باشد شش امتیازی کامل را بگیرد تا یک بار دیگر شاهد یک تیم از هرمزگان در لیگ برتر کشور باشیم.

البته آیندگان به دلیل هم امتیازی با فولاد زرند ایرانیان باید در این دو دیدار حواسش به تفاضل گل خودش باشد چون اگر فولاد هم در دو بازی پیش رو امتیازات کامل بگیرد آن وقت کار دو تیم فولاد و آیندگان برای صعود به لیگ برتر به تفاضل گل می کشد. در دیگر بازی گروه دوم تیم تبار باطری دزفول در تهران دو بریک پاس را شکست دهد و تیم دزفولی هم در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گرفت.‌

در جدول رده‌ بندی گروه دوم تیم فولاد زرند ایرانیان کرمان با ۷ امتیاز  و تفاضل گل مثبت چها ر صدرنشین است. آیندگان هرمزگان با ۷ امتیاز دوم و تفاضل گل منفی یک دوم است.

تبار باطری دزفول با شش امتیاز در جای سوم ایستاد است و پاس تهران با سه امتیاز چهارم است.

آیندگانی های هرمزگان که متشکل شده از جوانان بومی هرمزگانی است توانست در طی یک سال و نیم، از لیگ ۳ به ۲ و از لیگ ۲ به ۱ و هم اکنون نیز در آستانه صعود از لیگ ۱ به لیگ برتر است که می توان آن را یکی از شگفتی های فوتسال در کشور دانست.

به گزارش فارس، مرحله نهایی بازی های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود و تیم های اول هر گروه به لیگ برتر صعود می کنند.

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان لیگ دسته اول فوتسال کشور آیندگان هرمزگان فولاد زرند ایرانیان کرمان صعود به لیگ برتر لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور فولاد زرند ایرانیان کرمان آیندگان هرمزگان لیگ برتر تفاضل گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال