Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@12:46:46 GMT

خبر مهم برای متقاضیان وام اجاره

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۰۹۶۰

خبر مهم برای متقاضیان وام اجاره

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمود محمودزاده اظهار کرد: تا کنون ۲۳۰ هزار نفر برای دریافت  وام ودیعه مسکن مصوب ستاد ملی کرونا  برای سال ۱۴۰۰ در سامانه اقدام ملی به نشانی tem.mrud.ir ثبت نام کرده اند. متقاضیان تا پایان شهریورماه فرصت ثبت نام دارند.

وی افزود: همزمان پالایش اطلاعات متقاضیان را انجام می‌دهیم و تا حدود دو هفته دیگر اولین افرادی که ثبت نام کرده‌اند را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودزاده با بیان اینکه سرعت پرداخت تسهیلات منوط به اهتمام خود متقاضیان است، تاکید کرد: به هر میزان که افراد، بارگذاری مدارک و ثبت نام را تسریع کنند روند پرداخت تسهیلات به آنها زودتر انجام می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره در تهران ۷۰ میلیون تومان، کلانشهرهای بالای یک میلیون نفر ۴۰ میلیون و سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان است.

وی درباره نرخ سود و نحوه بازپرداخت اقساط وام اجاره گفت: نحوه پرداخت همانند سال گذشته در دو مدل خواهد بود. اگر کسی وام را یک ساله بگیرد فقط سود ۱۳ درصد را به طور ماهیانه پرداخت می‌کند و اصل پول را سر سال به بانک برمی‌گرداند. روش دوم این است که افراد وام را به صورت پنج ساله دریافت کنند که اصل و فرع آن را در اقساط ماهیانه با نرخ سود ۱۲ درصد پرداخت خواهند کرد.

محمودزاده در پاسخ به این سوال که آیا ناهماهنگی سیستم بانکی و تاخیر پرداخت وام که سال گذشته دیده می‌شد برطرف شده است، اظهار کرد: با توجه به تجربه سال گذشته و تسهیل شرایط احتمالا امسال روند پرداخت وام از سوی بانکها سرعت بیشتری بگیرد.

پربیننده ترین جذابیت پنهان محبوب ترین محله تهران یک خانه نوساز در قلب تهران چند؟ قیمت بلیت هواپیما‌ ها اصلاح شد احتمال تمدید مهلت ثبت‌ نام وام ودیعه مسکن / مستاجران ۶ماه دوم سال هم وام اجاره می گیرند طرح جهش تولید مسکن اصلاح شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وام اجاره ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید