Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ظاهر پورمجاهد» روز پنجشنبه در آیین افتتاح سازمان داوری صنعت و معدن افزود: ما باید تلاش کنیم ورودی پرونده های حوزه صنعت و معدن به دادگستری را کاهش دهیم.

وی اظهار داشت: افتتاح این مرکز گام مهمی در ارتباط با حل و فصل مسائل در حوزه تولید، اشتغال، واحدهای تولیدی و صنعت گران را بر می دارد.

پورمجاهد عنوان کرد: ما تلاش داریم مسائل را به کارشناسان واگذار کنیم و در این مسیر مراکز داوری صنعت و معدن کمک بزرگی به حل اختلاف واحدهای تولیدی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این مرکز برای صنعت استان مفید است، تصریح کرد: در صرفه جویی و تعیین تکلیف سریع موارد اختلاف این مرکز می تواند به صنعت و معدن کمک کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان گفت: هر جا کار به تشکل های مردمی واگذار شد نتیجه آن را مثبت دیدیم.

وی ادامه داد: امیدواریم این مرکز در تسهیل امور تولید و سرمایه گذاری و اشتغال استان ما را یاری کند.

پورمجاهد اضافه کرد: در سال 1399 نزدیک به 120 واحد صنعتی - تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ استان را احیا کردیم و این کار بزرگ نتیجه همکاری تشکل هایی همچون خانه صنعت استان به ثمر نشسته است.

وی افزود: سامانه ستاد تسهیل استان همدان از ابتدای اردیبهشت سال جاری، راه اندازی شده است و همه اهالی صنعت می توانند با مراجعه به این سامانه مشکلات خود را برای بررسی مطرح کنند.

رییس صنعت معدن و تجارت استان همدان نیز گفت: تشکیل مرکز داوری صنعت معدن موجب کاهش بار اختلافات حوزه صنعت در دادگاه ها می شود.

حمیدرضا متین افزود: حل اختلافات واحدهای تولید در راهروهای دادگستری در شان تولید کنندگان نیست و بهتر است توسط کارشناسان در تشکل هایی همچون خانه صنعت استان بررسی شود.

وی اظهار داشت: در مرکز داوری عمده اختلافات واحدهای تولیدی پیش از ارجاع به دادگستری حل می شود. 

برچسب‌ها همدان تولید داخلی صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان تولید داخلی صمت همدان تولید داخلی صمت واحدهای تولید صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفیق هنر دست و صنعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ آقای پوریان و همسرش خانم آشوری می‌گویند: در واحد تولیدیشان علاوه بر آموزش تخصصی گلدوزی با چرخ، شیوه‌های نوین کسب و کار را به مجموعه تحت پوششان آموزش می‌دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گنبدکاووس نیز می‌گوید: سه هزار هنرمند در گنبدکاووس در رشته سوزن دوزی فعالیت می‌کنند و وجود چنین زنجیره‌های تولیدی، رونق کسب و کار آنها را موجب می‌شود.

مریم آتابای خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی علاوه بر حفظ نقوش سنتی سوزن دوزی قوم ترکمن، تلاش کرده است، این رشته را کاربردی‌تر و با هزینه‌های کمتری در اختیار عموم مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه تولیدات این واحد فعال در گنبدکاووس تلفیقی از هنر دست و صنعت است، گفت: استفاده از پوشاک سوزن دوزی شده، بسیار مورد توجه قشر‌های مختلف قرار گرفته است و ما هم به دنبال حمایت از کسب وکار‌هایی که رنگ و بوی تولید داخلی داشته باشد، هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم / لیتیوم می‌تواند صنعت استان را به نحو چشمگیری ارتقا دهد
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب