Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظاهر پورمجاهد ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار در استان همدن که با موضوع گوشت قرمز و سفید و استمرار تامین آن برای استفاده شهروندان برگزار شد اظهار کرد: کشتارگاه‌های استان وظیفه خود را در توزیع گوشت به خوبی انجام دهند.

وی با بیان اینکه مرغداران در استان نیز باید در موقع تحویل مرغ فاکتور صادر کنند گفت: فاکتور باید در سامانه توسعه تجارت استان ثبت شود ضمن ایکه کشتارگاه‌ها نیز باید فاکتور را صادر و در سامانه ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه عدم صدور فاکتور جرم محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد خواهد شد بیان کرد: ۶۶۵ واحد صنفی در سامانه توسعه تجارت استان ثبت نام کرده‌اند.

وی قیمت مرغ در بازار برای مصرف‌کننده را ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان دانست و با تأکید بر اینکه عرضه بالاتر از این قیمت جرم محسوب شده و با متخلفان برخورد می‌کنیم گفت: در صورت کمبود تولید مرغ در استان از سهمیه مرغ وارداتی استفاده خواهیم کرد.

پورمجاهد با بیان اینکه تامین مرغ استان با جهاد کشاورزی و توزیع آن نیز با سازمان صنعت، معدن و تجارت است گفت: همه دستگاه‌ها باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهند تا مشکلی در بازار و تامین کالاها نداشته باشیم.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان قیمت مرغ برخورد با گرانفروشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی

یک شهروند مصری در حال جمع آوری تابوت و مومیایی در محل سکونت خود در اسیوط با هدف تجارت آنها دستگیر شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ افسران وزارت کشور مصر شهروندی را دستگیر کردند که 1118 عتیقه را به منظور تجارت آنها نگهداری می کرد، و از برجسته ترین اقلام ضبط شده: یک مدل تابوت با یک مومیایی در داخل آن، دو تابوت چوبی حاوی دو مومیایی با نوشته‌ ها و کتیبه ‌های فرعونی، تابوت با دو قسمت ناتمام ساخته شده از آلاباستر، و دو مجسمه چوبی با حکاکی و طراحی، تعدادی نقاشی روی سنگ و اشکال مختلف هستند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»