Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور، در ادامه اعلام نتایج انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: با وصول تمامی صورتجلسات صندوق های اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انطباق صورتجلسات هیأت های اجرائی و نظارت بخش ها و شهرستان های سراسر کشور، و اعمال جملگی آنها در سامانه جامع انتخابات، نتایج تکمیلی شمارش آرای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، مورد جمع بندی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات کشور این نتایج را به شرح ذیل اعلام کرد:
۱.    کل تعرفه های مصرفی ( تحویل شده به مراجعه کنندگان شعب) : ۲۸.۹۸۹.۵۲۹ برگ

۲.    آرای داخل صندوق های اخذ رای: ۲۸.۷۵۰.۷۳۶ برگ
۳.    آرای باطله غیر مأخوذه درون صندوق: ۱۰۰.۲۳۱ برگ
۴.    آرای مأخوذه: ۲۸.۶۵۰.۵۰۵ رأی
۵.    آرای باطله مأخوذه: ۳.۷۴۰.۶۸۸ رأی
۶.    آرای صحیح: ۲۴.۹۰۹.۸۱۷ رأی

آرای  هر یک از نامزدها:
آقای سید ابراهیم رییسی ۱۸.۰۲۱.۹۴۵ رأی
آقای محسن رضایی میرقائد ۳.۴۴۰.۸۳۵ رأی
آقای عبدالناصر همتی ۲.۴۴۳.۳۸۷ رأی
آقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی  ۱.۰۰۳.۶۵۰ رأی

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: در اجرای تبصره ٨ ماده ٣١ قانون انتخابات ریاست جمهوری، نتایج کامل شمارش آرا به شورای نگهبان اعلام شده است و مطابق همین تبصره، تایید نهایی صحت انتخابات برعهده شورای نگهبان است.

گفتنی است، تفاوت عدد مربوط به کل تعرفه های مصرفی (تعرفه های تحویل شده به مراجعه کنندگان شعب) با عدد  آرای داخل صندوق های رأی، مربوط به افرادی است که  در انتخابات شرکت کردند اما به هر دلیلی, رأی خود را داخل صندوق ها نیانداختند.

27219

کد خبر 1528404

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت کشور ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با یادآوری اینکه امروز ساعت ۱۳:۵۵ نخستین پرواز ورود عمره‌گزاران به کشور از جده انجام می‌شود، گفت: ما آماده هستیم بلافاصله پس از پروازهای عمره سال جاری، عملیات حج تمتع را نیز با آمادگی آغاز کنیم و مشکلی بابت آغاز این عملیات پروازی بزرگ نداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شمس‌الدین فرزادی‌پور اظهار کرد: عملیات اعزام زائران عمره که از روز سوم اردیبهشت آغاز شده بود با انجام ۲۲ پرواز به پایان رسید و از امروز ۱۳ اردیبهشت پروازهای بازگشت زائران عمره به کشور آغاز خواهد شد.

وی افزود: عملیات اعزام زائران عمره پس از ۹ سال انتظار بالاخره در سال ۱۴۰۳ با توافق‌های صورت گرفته بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عربستان سعودی احیا شد و مشتاقان زیارت بیت‌الله الحرام توانستند در قالب حج مفرده به این سفر معنوی مشرف شوند.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بخش‌های مختلف هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انجام مناسب این عملیات برنامه‌ریزی کردند؛ از آنجا که با پایان عملیات حج مفرده، عملیات اعزام زائران حج تمتع نیز در پیش است، ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کردیم که در زمان مربوط بتوانیم به بهترین شکل پاسخگوی زائران بیت‌الله الحرام باشیم.

فرزادی‌پور تصریح کرد: عملیات اعزام زائران عمره ۱۴۰۳ بامداد روز سوم اردیبهشت از فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز شد و طبق هماهنگی با دیگر دستگاه‌های متولی مقرر شد با ۴۴ پرواز رفت و برگشت ۵۶۱۰ زائر اعزام شوند.

وی تاکید کرد: عملیات اعزام زائران عمره امسال از ۱۱ فرودگاه کشور شامل تهران، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز انجام و بر این اساس تلاش شد ایستگاه‌های پروازی مدنظر به گونه‌ای باشد که زائران ساکن در چندین استان همجوار بتوانند به راحتی و با طی کمترین مسافت خود را به ایستگاه پرواز برسانند.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تأخیرات هما در پروازهای رفت سفرهای عمره متوسط ۱۲ دقیقه بود که عامل بروز این تأخیرات هواپیما نبوده است، گفت: در عملیات بازگشت نیز روزانه ۲ پرواز از فرودگاه جده به مقصد فرودگاه حضرت امام (ره) و ۱۰ ایستگاه پروازی دیگر انجام می‌شود.

فرزادی‌پور با یادآوری اینکه امروز ساعت ۱۳:۵۵ اولین پرواز ورود عمره‌گزاران به کشور از جده انجام می‌شود، اظهار داشت: ما آماده هستیم بلافاصله بعد از پروازهای عمره امسال، عملیات حج تمتع را نیز با آمادگی آغاز کنیم و مشکلی بابت آغاز این عملیات پروازی بزرگ نداریم.

به گزارش ایمنا، در عملیات حج تمتع سال جاری نیز ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند و روند اعزام زائران تمتع نیز از بیست‌وچهارم اردیبهشت کلید می‌خورد، آغاز عملیات بازگشت زائران خانه خدا نیز از یکم تیر خواهد بود.

منبع: فارس

کد خبر 749973

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد