Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور، با اعلام جزییات تکمیلی از نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری، از تکمیل نتایج قبلی با وصول آخرین صورتجلسات از ۹۱ صندوق باقی مانده این انتخابات خبر داد.

وی گفت: با وصول تمامی صورتجلسات صندوق های اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انطباق صورتجلسات هیأت های اجرائی و نظارت بخش ها و شهرستان های سراسر کشور، و اعمال جملگی آنها در سامانه جامع انتخابات، نتایج تکمیلی شمارش آرای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، مورد جمع بندی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات کشور این نتایج را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱.    کل تعرفه های مصرفی ( تحویل شده به مراجعه کنندگان شعب) : ۲۸.۹۸۹.۵۲۹ برگ

۲.    آرای داخل صندوق های اخذ رای: ۲۸.۷۵۰.۷۳۶ برگ

۳.    آرای باطله غیر مأخوذه درون صندوق: ۱۰۰.۲۳۱ برگ

۴.    آرای مأخوذه: ۲۸.۶۵۰.۵۰۵ رأی

۵.    آرای باطله مأخوذه: ۳.۷۴۰.۶۸۸ رأی

۶.    آرای صحیح: ۲۴.۹۰۹.۸۱۷ رأی

آرای  هر یک از نامزدها:

آقای سید ابراهیم رییسی ۱۸.۰۲۱.۹۴۵ رأی

آقای محسن رضایی میرقائد ۳.۴۴۰.۸۳۵ رأی

آقای عبدالناصر همتی ۲.۴۴۳.۳۸۷ رأی

آقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی  ۱.۰۰۳.۶۵۰ رأی

رییس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: در اجرای تبصره ٨ ماده ٣١ قانون انتخابات ریاست جمهوری، نتایج کامل شمارش آرا به شورای نگهبان اعلام شده است و مطابق همین تبصره، تایید نهایی صحت انتخابات برعهده شورای نگهبان است.

گفتنی است، تفاوت عدد مربوط به کل تعرفه های مصرفی (تعرفه های تحویل شده به مراجعه کنندگان شعب) با عدد  آرای داخل صندوق های رأی، مربوط به افرادی است که  در انتخابات شرکت کردند اما به هر دلیلی، رأی خود را داخل صندوق ها نیانداختند.

گفتنی است عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، روز پس از انتخابات ریاست جمهوری، رأی نهایی منتخب مردم، آیت الله رییسی را ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رأی اعلام کرد.

پربیننده ترین پاسخ رییسی به احتمال دیدارش با بایدن + فیلم نتایج انتخابات شورای شهر تهران اعلام شد بورس برای دولت ما قُلک نیست / آمریکا و اروپا باید پاسخگوی عدم تعهد خود در برجام باشند ملاک های رییسی برای انتخاب کابینه + فیلم درصد مشارکت در انتخابات ریاست‌ جمهوری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ابوذر ابراهیمی ترکمان سفیر کشورمان در بوسنی و هرزگوین با دنیس بچیرویچ عضو و رئیس شورای ریاست جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد.
ابوذر ابراهیمی ترکمان سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با دنیس بچیروویچ عضو مسلمان و رئیس دوره‌ای شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین روز سه شنبه ۴ اردیبهشت در محل ساختمان ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدا بچیروویچ ضمن ابراز خشنودی از این دیدار به سفیر کشورمان خوش آمد گفت و آرزو کرد در مدت ماموریت وی روابط دوکشور بیش از پیش توسعه یابد.
وی گفت: کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ به مردم بوسنی و هرزگوین همواره در خاطره مردم این کشور به نیکی ماندگار است. سپس ضمن ارائه توضیحاتی در باره نسل کشی در سربرنیتسا در سال ۱۹۹۵ خواستار حمایت کشور‌های اسلامی از قطعنامه محکومیت نسل کشی که در مجمع عمومی سازمان ملل در معرض رای گیری قرار خواهد گرفت، شد.
ابوذر ابراهیمی ترکمان نیز گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از حاکمیت ملی و همزیستی مسالمت آمیز در بوسنی و هرزگوین است و خواستار توسعه همه جانبه روابط دو کشور شد. در پایان سفیر کشورمان چند کتاب ترجمه شده به زبان بوسنیایی از جمله دیوان حافظ و الهی نامه عطار نیشابوری را به رییس جمهور بوسنی و هرزگوین هدیه کرد.
دنیس بچیروویچ نیز کتاب خود را به سفیرمان هدیه داد. او در ابتدای کتاب نوشت: تقدیم به سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران ابوذر ابراهیمی ترکمان به نشانه توجه و احترام.

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو