Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@11:40:57 GMT

رقابت ۱۵ هزار داوطلب خراسان جنوبی در کنکور امسال

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۱۲۲۷

رقابت ۱۵ هزار داوطلب خراسان جنوبی در کنکور امسال

ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند با اشاره به رقابت ۱۵ هزار و ۸۶۲ داوطلب کنکور سراسری در ۵ گروه آزمایشی کنکور در خراسان جنوبی، گفت: بیشترین داوطلب شرکت کننده مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی با ۵ هزار و ۵۲۸ داوطلب است.

محسن آیتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: : ۶۱ حوزه امتحانی زیر نظر آموزش و پرورش در ۱۱ شهرستان استان برای برگزاری آزمون سراسری در شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، فردوس، درمیان، بشرویه، طبس، زیرکوه و خوسف در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رقابت ۱۵ هزار و ۸۶۲ داوطلب کنکور سراسری در ۵ گروه آزمایشی، افزود: امسال ۹ هزار و ۱۷۴ داوطلب زن و ۶ هزار و ۶۸۸ داوطلب مرد به مدت چهار روز با یکدیگر رقابت می‌کنند که بیشترین داوطلب شرکت کننده مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی با ۵ هزار و ۵۲۸ داوطلب است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در آزمون سراسری ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ تغییر چشمگیری نداشته است، تصریح کرد: کنکور با رعایت دقیق پرتکل‌های بهداشتی با تشکیل کمیته بهداشت در استان برگزار می‌شود.

آیتی یادآورشد: برای داوطلبین مشکوک به بیماری کرونا در هر حوزه امتحانی، اتاق ایزوله در نظر گرفته شده و سلامتی افراد پیش از آزمون پایش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کنکور سراسری کروناویروس گروه آزمایشی ۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان

رضا سابکی افزود: مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز با برگزاری آزمون ریاضی و علوم انسانی آغاز شد و در نوبت عصر نیز آزمون‌های گروه آزمایشی زبان و هنر و فردا نیز آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد. 

سابکی تصریح کرد: ۹۲۷ نفر داوطلب دلگانی در مرحله اول کنکور سال ۴۰۳ ثبت نام کردند که ۶۵۷ نفر از آنان زن و ۲۷۰ نفر مرد هستند. 

وی گفت: این آزمون‌ها در شهرستان دلگان در پنج حوزه امتحانی برگزار می‌شود که ۱۳۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت آن بر عهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • رقابت هفت هزار و ۶۰۹ داوطلب قمی در کنکور علوم تجربی
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان