Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل عبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه علاوه بر ۸۴ رسته شغلی قبلی چند رسته دیگر نیز مشمول برخورداری از تسهیلات کرونایی هستند، افزود: مهدکودک ها، تالارهای پذیرایی، پارک های آبی و شهربازی نیز در این خصوص مشمول شده اند.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۳ هزار پرونده در راستای دریافت تسهیلات کرونایی در آذربایجان غربی گشایش یافته و هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال برای مشاغل مختلف تسهیلات اعطا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: میزان پرداخت تسهیلات کرونایی در استان بیش از ۶۴ درصد است که جزء استان های برتر به شمار می رویم.

عبادی گفت: با همراهی بانک ها باید تسهیلات کرونایی تا پایان آبان امسال پرداخت شود.

به گزارش ایرنا، تسهیلات کرونایی در راستای کاهش مشکلات صاحبان مشاغل آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹ تصویب شده و دهها هزار میلیارد ریال در این حوزه در کل کشور پرداخت شده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا تسهیلات بانکی آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا تسهیلات بانکی کرونا ویروس کرونا تسهیلات بانکی آذربایجان غربی ارومیه تسهیلات کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شاپور رضایی اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث پیش بینی نشده از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول مهلت ازقانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

وی افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

رضایی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان