Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، «الکام تاکز» با هدف ایجاد فضایی برای بیان نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه‌های مرتبط با فناوری ارتباطات و اطلاعات و همچنین ایجاد فرصتی برای تعامل و گفتگو میان همه فعالان این حوزه‌ها، در نمایشگاه الکامپ اجرایی خواهد شد.

این بخش یکی از بخش‌های مهم الکامپ ۱۴۰۰ محسوب می‌شود که با در نظر گرفتن شیوه نامه‌های کامل بهداشتی و رعایت فاصله‌های اجتماعی شرکت کنندگان و سخنرانان، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساتید و صاحب نظرانی که تمایل به سخنرانی و بیان دیدگاه‌های خود در الکام تاکز دارند، باید در سایت این نمایشگاه ثبت نام کنند.

نمایشگاه تخصصی الکامپ ۱۴۰۰ به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات کشور از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 5242516 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه الکامپ فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان نظام صنفی رایانه ای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان نوآوری حاکمیت سایبری فناوری فضایی تولید دانش بنیان انتخابات 1400 روسیه سامسونگ ایرانسل فضای مجازی تحقیقات علمی شرکت مخابرات ایران امنیت سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد صادراتی کشور محسوب می‌شود که نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور دنیا برای بازدید از آن حضور دارند.
وی افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا تولیدکنندگان ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازار‌های جدید و توسعه بازار‌های صادراتی موجود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در نمایشگاه ایران اکسپو از حضور و بازدید ۱۲ واحد تولیدی استان حمایت مالی شده که با این نوع حمایت‌ها تلاش می‌کنیم ضمن کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنها نیز فراهم شود.
علایی اضافه کرد: در سال گذشته از حضور ۱۷۹ واحد تولیدی در نمایشگاه‌ها حمایت مالی شد که ۳۸ مورد از آن مربوط به نمایشگاه‌های خارجی بوده است.
وی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحد‌های تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان