Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری رزمایش مؤمنانه در استان، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری نهضت کمک مؤمنانه در ماه شعبان سال گذشته، این نهضت بزرگ در استان خراسان‌جنوبی همزمان با سایر نقاط آغاز به کار کرد.

وی با یادآوری اینکه این رزمایش در بازه‌های زمانی مختلف برگزار و تاکنون چندین مرحله از این رزمایش بزرگ در سطح استان برگزار شد، بیان داشت: در ادامه مراحل قبلی نهضت کمک مؤمنانه، مرحله دوم از گام اول سال ۱۴۰۰ در دهه کرامت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: این مرحله از رزمایش با استفاده از ظرفیت تمامی نهادهای خدمت‌رسان، دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی و اقشار مختلف بسیج و آحاد همیشه در صحنه مردمی در جهت هم‌افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه اشتغال اجرا می‌شود.

هنری به تشریح خدمات ارائه شده در مرحله دوم از گام اول نهضت «کمک مؤمنانه» سال ۱۴۰۰ اشاره و اعلام کرد: طی این مرحله بیش از ۴۸ هزار سبد معیشتی، ۵۰۰ دست کفش و لباس، یک هزار و ۳۰۰ عدد لوازم زندگی، چهار هزار و ۲۵۰ کارت هدیه و کمک نقدی، بیش از ۵۵۰ هزار پرس غذای گرم، ۴۱۲ هزار قرص نان و 5 هزار کیلوگرم گوشت قربانی توزیع شده است.

وی ارزش ریالی کمک‌های توزیع‌شده را بیش از ۳۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام و مطرح کرد: در عرصه بهداشت و درمان نیز مبلغ ۲۶۸ میلیون تومان در تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته بهداشتی و برای ۴۳۸ نفر دارو و تجهیزات پزشکی هزینه شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اشاره به توزیع ۲۱۶ سری جهیزیه به ارزش ۶ میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان، گفت: همچنین در مرحله دوم از گام اول در دهه کرامت تعداد ۳۱ زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان آزاد شده‌اند.

هنری از توزیع بیش از ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۶۰ میلیون تومان، اعطای ۶۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد تومان جهت رفع مایحتاج زندگی، افراد و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا و تسهیلاتی در زمینه‌های اشتغال، مسکن و غیره به ارزش ۲۴ میلیارد تومان خبر داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر تسهیلات، ارزش ریالی تمامی خدمات انجام شده در مرحله دوم از گام اول نهضت کمک مومنانه به مناسبت دهه کرامت بیش از ۶۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی کمک به نیازمندان دهه کرامت مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی مهدی هنری آزادی زندانی توزیع بسته معیشتی مرحله دوم از گام اول میلیون تومان کمک مؤمنانه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه