Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@23:11:59 GMT

آپارتمان در گیشا متری ۵۹ میلیون!

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۱۳۵۵

آپارتمان در گیشا متری ۵۹ میلیون!

بررسی بازار مسکن پایتخت در نواحی غرب و مرکز حاکی از آن است که متوسط قیمت یک مترمربع واحد مسکونی در نواب 17 میلیون و 370 هزار تومان است، به عبارت دیگر یک واحد 100 متری در این محله یک میلیارد و 730 میلیون تومان قیمت دارد.

در بریانک که  نسبت به هفته قبل حدود 2.2 درصد قیمت خانه‌های آن گران‌تر شده،‌ هر مترمربع واحد مسکونی 19 میلیون و 100 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خریدار برای واحد 100 متری باید یک میلیارد و 910 میلیون تومان پرداخت کند.

یک دستگاه آپارتمان 100 متری در جیحون (سال ساخت زیر 5 سال) دو میلیارد و 162 میلیون تومان قیمت‌ دارد و واحدی با همین متراژ در صادقیه با قیمت 4.1 میلیارد تومان معامله شده است.

در جنت‌آباد جنوبی هر مترمربع واحد مسکونی 42.7 میلیون تومان و در پونک 44 میلیون تومان است.

به گزارش تسنیم، هر مترمربع واحد مسکونی در سهروردی در هفته‌جاری 45 میلیون و 200 هزار تومان بوده که نسبت به هفته گذشته تغییر قیمتی نداشته است. در سازمان برنامه یک نسبت به هفته گذشته رشد منفی یک درصد داشته و هر مترمربع آپارتمان 42.5 میلیون تومان است.

در مرزداران هر مترمربع واحد مسکونی 54.4 میلیون تومان و در یوسف‌آباد 58 میلیون تومان است. برای خرید یک واحد 100 متری در یوسف‌آباد بدون هزینه‌های مربوط به کمیسیون مشاور املاک باید 5.8 میلیارد تومان پول داشته باشید. قیمت مسکن در یوسف آباد نسبت به هفته گذشته 4.4 درصد افزایش یافته است.

در گیشا نیز که نسبت به هفته گذشته شیب ملایم یک درصد افزایش قیمت داشته‌، هر مترمربع واحد مسکونی 59 میلیون تومان است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت مسکن آپارتمان غرب تهران مترمربع واحد مسکونی نسبت به هفته گذشته میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌های غیرمنتظره آپارتمان مدرن در افغانستان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 ویدیویی از آپارتمان‌های مدرن از جمله برج‌های نوساز افغانستان منتشر شده که نشان می‌دهد این املاک قیمت نسبتاً پایینی در قیاس با ایران دارند. تصاویر این آپارتمان‌های وسیع و قیمت آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قیمت آپارتمان‌های ۷۰ تا ۹۰ متری در تهران
  • خانه‌های منطقه ۲۲ تهران چند؟
  • توقف بازار مسکن در فروردین
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن چقدر گران شد؟
  • جهش قیمت مسکن در تهران/ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان!
  • جهش قیمت مسکن در تهران / یک متر خانه ۸۱۶.۳ میلیون تومان!
  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن ۰.۲ درصد افزایش یافت
  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران
  • قیمت‌های غیرمنتظره آپارتمان مدرن در افغانستان
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان