Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رئیس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان در جلسه ای که در محل اتاق اصناف مرکز استان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین بندانی معاون دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان ، اعضا، هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان و خانه صنعت و معدن  که همزمان با مراسم کشوری آئین افتتاح سازمان داوری تعاون که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: همکاری و حمایت‌های دستگاه قضا، در رفع مشکلات و موانع بخش های  تولید و تجارت استان طی سال قبل و امسال  قابل تقدیر است و با افتتاح سازمان داوری تعاون میزان مراجعات به دادگاه ها در استان و کشور کاهش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تشکیل شوراهای حل اختلاف تخصصی منجر به رفع مشکلات جامعه هدف صنعت ، معدن و تجارت و کاهش ورود پرونده به دستگاه قضا خواهد شد .
شهرکی خاطرنشان کرد : با توجه به شرایط سخت اقتصادی و کرونایی حاکم بر جامعه در سال گذشته اگر همکاری و همراهی اصناف ما در سطح استان نبود ، شرایط اقتصادی و سلامت مردم در  استان ما دچار مشکلات جدی می شد.
 وی ادامه داد : اصناف ما در شرایط کرونایی در سال‌جاری و امسال همواره همراه نظام بوده اند و با از خودگذشتگی و به جهت حفظ سلامت مردم در بهترین شرایط رونق اقتصادی فعالیت‌هایشان اقدام به تعطیلی کسب و کار خود کرده‌اند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: مسبب گرانی در جامعه ما اصناف نیستند و گرانی ها ناشی از اتفاقات کلی است که بر اقتصاد جامعه حاکم می شود از جمله تغییرات نرخ ارز ، تحریم و ....اما ما با سودجویانی که از فضای گرانی سو،استفاده می کنند برخورد قاطع خواهیم نمود.

شهرکی گفت: در سال گذشته بالغ توسط بخش بازرسی و نظارت سازمان صمت استان بالغ بر ۲۲۰ هزار بازرسی از واحد‌های اقتصادی استان انجام پذیرفت که منجر به تشکیل و ارسال بیش از ۸ هزار پرونده جهت رسیدگی به ادارات تعزیرات حکومتی شده است.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تجارت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد