Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «محسن هاشمی» روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح های مدیریت شهری منطقه ۱۴ و میدانگاه و ساماندهی آرامستان دولاب تهران افزود: آرامش کنونی شهر مدیون زمینه های مختلفی از جمله ایجاد شفافیت، مناسب سازی معابر، جلوگیری از شهر فروشی و اجرای مگاپروژه ها با مطالعات کامل و متانت کافی است.

وی یادآورشد: ۷۰ پروژه امروز در منطقه ۱۴ بهره برداری شد که چند مورد آن مربوط به گورستان دولاب و ارامنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی اظهارداشت: یکی از اولویت هایی که در دستور کار این دوره از شورای شهر و شهرداری تهران قرار داشت، اجرای پروژه های محله و انسان محور بود که در کنار آن پروژه های شاخص هم دیده شد؛ همه این اولویت بندی ها و برنامه های اجرا شده، نشان از برنامه ریزی دقیقی است که آرامش ویژه ای به شهر داده است.

وی خاطر نشان کرد: آرامستان مسیحیان تهران در دولاب مجموعه بی نظیری بود که روند ساماندهی آن سال ها متوقف شده بود و با ورود شهرداری به ثمر رسید.

هاشمی تاکید کرد: بهبود و ساماندهی این آرامستان می تواند رابطه تاریخی ادیان مختلف را بهبود بخشد و فضای گردشگری مناسبی ایجاد و محوطه تاریخی موجود را ساماندهی کند.

برچسب‌ها شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران ایرنا ارامنه محسن هاشمی تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران ایرنا ارامنه محسن هاشمی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرادعلی الله وردی اظهار کرد: این بلوار به محلی برای استقرار مشاغل مزاحم شهری تبدیل شده است از این رو حذف پل‌ها برای مسدود کردن دسترسی خودروها به پیاده روها با جدیت دنبال شده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این بلوار ایجاد زیرگذر در تقاطع امیرالمومنین (ع) است که طرح آن در حال تهیه است و اجرای آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهردار حمیدیا از دیگر اقدامات به ایجاد بوستان‌های جدید و فرهنگسرا در شهر حمیدیا اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۸۲ درصد بودجه شهر به پروژه عمرانی اختصاص یافت که شامل ۳۵ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان بود و امسال هم دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: حمیدیا اولین شهری است که برنامه ۵ ساله مصوب دارد که در اجرای طرح‌ها تأثیر بسزایی دارد.

شهردار حمیدیا به سیلاب سال گذشته اشاره کرد و افزود: سیلاب ۱۴۰۱ شهرداری باعث شد که شهرداری برای مهار سیلاب نسبت به مخزن هیدرولیکی در مسیر رودخانه برای مهار روان آب‌ها اقدام کند تا جذب آب‌های زیرزمینی شود.

الله وردی اضافه کرد: دو باب مخزن دیگر هم برای کنترل روان آب‌ها در حال ساخت است و ۱۵ حلقه چاه نیز حفر خواهد شد چرا که بعضی معابر شهر بافت قدیم و در معرض آسیب از مخل روان‌آب‌ها قرار دارد.

کد خبر 6091117

دیگر خبرها

  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد