Web Analytics Made Easy - Statcounter

درباره شرکت: کارگاه شیرآلات رفیع نوین فعال در زمینه تراشکاری و مونتاژ شیرآلات ساختمانی - تولید شیرآلات اتصالات - دستگاه های 6 یونیته - دریلر - دستگاه های تست می باشد.

کارشناس کنترل کیفیت

جنسیت: آقا ترجیحا مهندس صنایع یا با سابقه کار در این زمینه (اجبار به تجربه کاری نیست )  زیر 35 سال قدرت یادگیری و هوش مناسب حداقل مدرک تحصیلی لیسانس ساعت کاری 7 صبح تا 7 شب ترجیحا ساکن پاکدشت و قیامدشت و وفرون آباد لطفا قبل از تماس کامل مطالعه شود در غیر این صورت پاسخ نمیدهیم : ساعت کاری 7 صبح تا 7 شب به صورت اجباری میباشد نکته : پنجشنبه تا ساعت 1 - جمعه و تعطیلی های رسمی تعطیل میباشد جای خواب نداریم سرویس نداریم حقوق بالای 6 میلیون تومان بیمه   مهندس مکانیک جنسیت: آقا  برای کمک سرپرستی بخش تراشکاری ترجیحا شخص دست به آچار و یا با تجربه تراشکاری ( اجبار به تجربه کاری نیست )  زیر 35 سال قدرت یادگیری و هوش مناسب حداقل مدرک تحصیلی لیسانس  ترجیحا ساکن پاکدشت و قیامدشت و وفرون آباد لطفا قبل از تماس کامل مطالعه شود در غیر این صورت پاسخ نمیدهیم : ساعت کاری 7 صبح تا 7 شب به صورت اجباری میباشد نکته : پنجشنبه تا ساعت 1 - جمعه و تعطیلی های رسمی تعطیل میباشد جای خواب نداریم سرویس نداریم حقوق بالای 6 میلیون تومان بیمه سرپرست مونتاژ کاری جنسیت: آقا ترجیحا سابقه کار در این زمینه (اجبار به تجربه کاری نیست )  زیر 35 سال قدرت یادگیری و هوش مناسب حداقل مدرک تحصیلی لیسانس  ترجیحا ساکن پاکدشت و قیامدشت و وفرون آباد لطفا قبل از تماس کامل مطالعه شود در غیر این صورت پاسخ نمیدهیم : ساعت کاری 7 صبح تا 7 شب به صورت اجباری میباشد نکته : پنجشنبه تا ساعت 1 - جمعه و تعطیلی های رسمی تعطیل میباشد جای خواب نداریم سرویس نداریم حقوق بالای 6 میلیون تومان  بیمه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ساعت تماس:  شنبه تا چهارشنبه 9 تا 5 بعد از ظهر همه روزه در واتس اپ و ایمیل حتما پاسخگو هستیم. اطلاعات تماس موبایل: 09125717001 واتساپ: 09125717001 ایمیل: amirraad.novin@gmail.com آدرس: تهران- اتوبان امام رضا - عباس آباد علاقه مند - میدان وحدت - خیابان کمربندی - کوچه یاس 1 پربیننده ترین استخدام مهندس برق و مهندس مکانیک در کنگره هنر معماران پارس در بوشهر استخدام کارشناس PLC در یک کارخانه سیمان در بوشهر استخدام سرپرست برنامه ریزی و کنترل پروژه از بوشهر جهت منطقه عسلویه و کنگان استخدام مهندس صنایع در نوآور ارتباط صنعت از البرز و قزوین استخدام کارشناس توسعه فروشگاهی در دیلی مارکت در خوزستان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت ساعت کاری 7 صبح تا 7 شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهرداد شریفی گفت: طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی و کیفیت مواد غذایی عرضه شده در بیش از ۵۰ هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اولویت‌های معاونت بهداشت این دانشگاه است.

وی افزود: به همین منظور در ماه‌های اخیر گام‌های بسیار موثری برای رفع کمبود‌های موجود در حوزه بازرسی مهندسان سلامت محیط مراکز بهداشت شهرستان‌ها توسط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز برداشته شده است.

شریفی ادامه داد: در این خصوص با صرف هزینه یک میلیارد تومان در ماه‌های قبل نسبت به خرید تجهیزات آزمایشگاه‌های آب‌شناسی از قبیل؛ اتوکلاو، فور، کدورت‌سنج و بن ماری برای ۲۳ شهرستان زیر پوشش این دانشگاه اقدام شد.

معاون اجرایی بهداشت خوزستان اضافه کرد: در ادامه در روز‌های آینده با اختصاص یک میلیارد تومان دیگر نسبت به خرید دستگاه‌های پرتابل سنجش کیفی آب آشامیدنی شامل کیت‌های پرتابل کلرسنجی و قرص‌های سنجش کلر باقیمانده آب (DPD)، پودر و قرص‌های پرکلرین، حلال‌ها و محیط‌های کشت میکروبی مورد نیاز آزمایشگاه آب‌شناسی و همچنین دستگاه‌های پرتابل سنجش قطبیت روغن و دماسنج و اندیکاتور‌های سنجش بارمیکروبی سطوح در کارگاه‌های تولید و فراوری مواد غذایی اقدام شد.

وی هدف از این اقدامات را افزایش سطح پوشش و تقویت نظارت به موقع و فوری بهداشتی بر تاسیسات آبرسانی و تصفیه‌خانه‌های آب، شبکه‌های توزیع آب شهری و روستایی و همچنین کنترل بهداشتی مواد غذایی در سطح عرضه برشمرد.

شریفی می گوید: با این اقدامات صورت گرفته امیدواریم مخاطرات در این حوزه‌ها شناسایی و با همکاری متولیان مربوطه خطری متوجه سلامت جامعه نشود.

وی افزود: ۳۸۰ مهندس بهداشت محیط در ۲۳ شهرستان زیر پوشش این دانشگاه در نوبت‌های صبح و عصر در قالب اجرای طرح تشدید بازدید از مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی و کنترل کیفی آب آشامیدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ عصر در قالب تیم‌های بازرسی ثابت و سیار در حال انجام وظیفه است.

شریفی ادامه داد: رعایت نکردن موازین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی خط قرمز مرکز بهداشت است و با کسانی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند به هیچ وجه مماشات به عمل نمی‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون ماده ۱۳ مواد خوردنی و آشامیدنی مصوب مجلس شورای اسلامی از طریق مراجع قضایی پیگیری‌های لازم برای برخورد با متخلفان بهداشتی شده و در صورت عدم توجه به اخطار بهداشتی مراکز و اماکن نامبرده پلمب خواهند شد.

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت
  • تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • برای عایق کاری ویلا با استفاده از عایق الاستومری
  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟